اخبار

بلک بری فول آپدیت اپلیکیشن هایش را برای اندروید از امروز ارائه کرد

بلک بری
بلک بری امروز فول آپدیت جدیدی از همه اپلیکیشن هایش را ارائه کرد.این آپدیت شامل تمامی اپلیکیشن های آن شرکت می شود.این پکیج از آپدیت ها شامل به روز رسانی های امنیتی دستگاه های Blackberry به آخرین ورژن خود نیز می شود.
یکی از برنامه هایی که آپدیت شده ،BBM است که در نسخه جدید این برنامه ارتباطی،فضای امنیتی بهتر و یک سری قابلیت های جدیدتر نیز اضافه شده که کاربران از این پس راحت تر و با امنیت بیشتری می توانند از این برنامه ارتباطی با استیکر های زیباتر و بهتر استفاده کنند.در این برنامه بخش BBM Discovery نیز اضافه شده است.
در برنامه ای دیگر از بلک بری کیبورد آن یعنی Blackberry keyboard میباشد که در نسخه جدید آن قابلیت حسگر اثر انگشت نیز فعال شده و دارای محیط بهتر و امکان استفاده بیشتری برای کاربران این دستگاه شده است
از دیگر اپلیکیشن هایی شرکت بلک بری روی گوشی های اندرویدی آن که در این فول آپدیت سهیم بوده اند می توان به Launcher ,Blackberry password keeper و همچنین برنامه کاربردی Hub+ اشاره کرد.
از آپدیت های جدید شرکت بلک بری اندرویدی لذت ببرید و منتظر آپدیت های جدید در پایان سال میلادی باشید.بلک بری در حال پوست انداختن برای سال نو میلادی است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا