اخبارریپورتاژ آگهی

بهترین پیشنهاد برای شب یلدا

بهترین پیشنهاد برای شب یلدا

 

یلدا

 
 
با توجه به نیاز امروز بازار کار به نیروهایی کاردان و دارای مهارت، یادگیری هم به یکی از کالاهای سبد خرید خانواده تبدیل شده است.
به گزارش جی اس ام وبسایت آموزش ویدیویی فرانش از ۲۹ آذر تا ۱ دی با جشن یلدای «صد دانه دانش» عالی‌ترین و استثنائی‌ترین موقعیت اینترنتی یادگیری را در اختیارتان می‌گذارد تا یلدای امسال‌تان را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته جشن بگیرید.
فرانش بهترین بستر آموزش ویدیویی فارسی زبان است که می‌توانید انواع آموزش‌ّهای ویدویی در حوزه‌های متعددی مثل طراحی و گرافیک، فیلم و صدا، انیمیشن و سه‌بعدی، وب، برنامه‌نویسی، شبکه و امنیت، کسب و کار، زندگی دیجیتال، مدرسه و دانشگاه، زبان، آشپزی و غیره را از آن تهیه کنید.
در جشن «صد دانه دانش» با عضویت در سایت فرانش و خرید دوره‌های آموزشی در هر زمینه مهارتی مورد نیازتان، امتیاز کسب می‌کنید و به ازای هر ۲ امتیاز می‌توانید با انتخاب یک خانه از دور اول بازی برنده جوایز «صد دانه دانش» باشید. اما این تنها هدیه فرانش به علاقه‌مندان یادگیری و آموزش نیست!
تا انتهای جشن امتیازهای شما در پنل کاربری‌تان باقی می‌ماند و شما وارد دور دوم بازی می‌شوید. در این دور از بازی با امتیازهای جمع‌آوری شده می‌توانید هم یکی از نفرات اول تا سوم یلدای فرانش باشید و به ترتیب ساعت اپل، اسپیکر JBL و هارد اکسترنال هدیه بگیرید و هم می‌توانید با هر ۷ امتیاز یک‌بار شانس‌تان را برای بردن جوایز ویژه مک‌بوک پرو یا سرفیس پرو ۴ مایکروسافت، آیفون ۷ مدل ۳۲ گیگابایتی یا گلکسی اس ۷، پلی‌استیشن ۴ یا اکس‌باکس اس ۱ از جدول جوایز ویژه امتحان کنید.
از دوشنبه ۲۹ آذر تا چهارشنبه ۱ دی ماه شانس حضور در یک فرصت استثنایی برای یادگیری در انواع حوزه‌ّهای تخصصی و در کنار آن برنده شدن جوایز هیجان‌انگیز را خواهید داشت، پس فرصت رو از دست ندید.
برای دیدن اطلاعات کامل و جزئیات جشن روی «صد دانه دانش» کلیک کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا