اخبار

به دنبال کارآفرین اقتصادی و متخصص هستیم

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، نشست خبری با عنوان «بازاریابی و فروش مدرن» با رویکرد بازاریابی دیجیتالی با حضور مدیرعامل موسسه ایران مایند و اھالی رسانه در ھتل قلب رجائی تهران برگزار شد.

 
در ابتدای این نشست آقای صالح آتشی مدیرعامل موسسه ایران مایند گفت: گروه مشاورین ایران مایند، بیشتر برای پرکردن خلاء ھایی که در اقتصاد کشور وجود دارد شروع به کار کرده است و ما سعی بر آن داشتیم که موسسه ای را ایجاد کنیم که جوانان بتوانند به عنوان کارآفرین وارد بازار کار شوند که متاسفانه در این بین نیروی متخصص نیز کم وجود دارد و بایستی یک سازمان اقتصادی وجود داشته باشد که این نیروھای بالقوه را به بالفعل تبدیل کند کما این که شرکت ھای بازاریابی به ھمان شکل سنتی کار خود را ادامه می دھند که با مشکلاتی متعددی روبه رو می شوند.
ایشان در ادامه گفت در دنیای امروزه تکنولوژی سبک زندگی را تغییر داده است، همانطور که در قدیم کسی اگر مسافرکشی می کرد، در بیان کردن عنوان شغلی خود به دیگران اجتناب میکرد، اما اکنون با راه اندازی سامانه های سفارش تاکسی اینترنتی مانند اسنپ و تپسی و … این شغل به یک شغل پر طرفدار تبدیل و بسیاری افراد را به سمت این شغل کشانده است.
این موضوع در خرید های اینترنتی نیز وجود دارد، در زمان قدیم باید به مغازه مراجعه می کردید و مغازه دار میگفت اگر پلمپ دستگاه باز شود دیگر دستگاه قابل تعویض یا پس گرفتن نیست، اما در زندگی امروزه شما به صورت اینترنتی محصول خود را انتخاب میکنید، تحقیق می کنید، نظرات کاربران را می خوانید و در نهایت حتی پس از خرید درصورت وجود مشکل می توانید خرید خود را مرجوع می کنید.
وی در ادامه اضافه کرد:ما از قصد کلمه ایران را در نام موسسه لحاظ کردیم به این دلیل که در خور و شایسته جوانان کارآفرین ایرانی باشد و ما یک سری از برنامه ھا را در ساختار موسسه ایجاد کردیم که یکی از آن ھا «ھمایش بازاریابی و فروش مدرن» است که سعی بر آن شده است که ھر ۲ ماه یکبار این ھمایش ھا برگزار شود
این کارآفرین اقتصادی در خاتمه اظهار داشت:علم بازاریابی و فروش مدرن با سرعت زیاد در حال پیشرفت  است که با این تفاسیر ما تصمیم گرفتیم که مقالاتی را با این محوریت از سراسر دنیا جمع آوری، ترجمه و در اختیار علاقه مندان قرار دھیم، مخاطبین این رویداد اقتصادی مدیران بازاریابی،استارتاپ ھا،دانشجویان و برخی مدیران دولتی نیز ھستند و نگاه ما به این ھمایش رویکرد مالی نبوده است و این ھمایش پنجمین رویداد بازاریابی و فروش مدرن است که برگزار شده است.
 
بعد از کنفرانس خبری این همایش، مراسم افتتاحیه توسط آقای آرش سروری، دبیرراهبری همایش و مجری رویداد آغاز شد و ایشان قسمت های مختلف همایش را برای حضار معرفی کردند.
 
به دنبال کارآفرین اقتصادی و متخصص هستیم
 
سپس مهندس صالح آتشی مدیرعامل ایران مایند به عنوان برگزارکننده رویداد به حضار گرامی و اساتید ارجمند خیرمقدم گفتند و صحبت هایی در مود اهمیت بازاریابی و فروش مدرن از نگاه دیجیتال را بازگو کردند. در ادامه آقای مجید کثیری فر مدیر سامانه اخبار رسمی در مورد اهمیت بازاریابی محتوایی سخنرانی خود را ایراد فرمودند.
 

 
در ادامه پنل تبلیغات با مدیریت آقای عادل طالبی و با حضور مدیران عامل دو شرکت موفق تبلیغاتی آقای حمیدرضا محمودی مدیرعامل فست کلیک و آقای افشین قلی نژاد مدیر عامل ادنگاه برگزار شد. در این پنل آقای عادل طالبی با سوالات چالشی خود شرکت های تبلیغاتی را با چالش کشیدند و آقایان محمودی و قلی نژاد به پاسخ به سوالات پرداختند.
 
به دنبال کارآفرین اقتصادی و متخصص هستیم
 
در ادامه آقای احمد کلاته مدیر آکادمی کسب و کار اینترنتی به سخنرانی پرداختند در این سخنرانی وی به این موضوع اشاره کردند که چگونه با هزینه بسیار کم وبسایت راه اندازی کنیم و وبسایت را به درآمد برسانیم.
 
به دنبال کارآفرین اقتصادی و متخصص هستیم
 
بعد از استراحت و تشکیل حلقه ای گفتگو بین شرکت کننگان پنل فین تک با مدیریت رضا قربانی مدیرعامل راه پرداخت انجام شد. پنل فین‌تک در «همایش بازاریابی و فروش مدرن» در هتل قلب تهران با حضور رضا قربانی سردبیر ماهنامه عصر تراکنش، علی امیری مدیرعامل زرین‌پال، سهیل شهیدی مدیرعامل پیمنت ۲۴ و صابر خسروی مدیر توسعه کسب‌وکار موبایلت برگزار شد.
قربانی در ابتدای پنل فین‌تک در خصوص تفاوت‌های بازاریابی و فروش و تعریف فین‌تک صحبت کرد.
 
به دنبال کارآفرین اقتصادی و متخصص هستیم
خسروی: «بحث دیتا بسیار مهم است. داده‌ها اهمیت زیادی دارند و افرادی که در مارکتینگ مشغول به فعالیت هستند، اهمیت این حوزه را به خوبی درک می‌کنند. اگر هدف مشخص در بازار داشته باشید، توجه به حکمرانی داده به شدت حائز اهمیت است.»
امیری در این پنل در مورد مفهوم «درد پرداخت» توضیحاتی ارائه داد و اینکه چطور بازاریابی و فروش می‌توانند این درد را کم کنند تا مشتری در مرحله پرداخت خرید راه رها نکند.
سهیل شهیدی نیز در خصوص اهمیت راهکارهای پرداخت بین‌المللی در فروش بین‌المللی در شرایط تحریم صحبت کرد.
قربانی نیز در آخر گفت: «استارت‌آپ‌های فین‌تک در محیطی که بی‌اعتمادی مطلق وجود دارد، می‌توانند اعتماد به وجود بیاورند. فناوری در حال تغییر فضای کسب‌وکار است. این تغییرات کمک می‌کند که فضای کسب‌وکار تسهیل شود.»
 
به دنبال کارآفرین اقتصادی و متخصص هستیم
 
در ادامه آقای ژان بقوسیان مدیر وبسایت مدیرسبز در سخنرانی خود به اهمیت تحلیل وبسایت پرداختند و در نهایت پنل انتقال تجربه با حضور آرش سروری دبیر راهبری همایش ، وحید خسروی مدیرعامل ایده پردازان، محمد حسینی مدیرعامل آسان بار و میلاد نوری مدیرعامل پونز و مدیرعامل دفتر شما برگزار گردید.
 
به دنبال کارآفرین اقتصادی و متخصص هستیم
 
در پایان مراسم تجلیل و اختتامیه برگزار شد.
 
به دنبال کارآفرین اقتصادی و متخصص هستیم
 


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا