اخبار

به روز رسانی اندروید ۹ برای پرچم داران جدید سامسونگ زودتر از موعد انجام می شود

به روز رسانی اندروید ۹ برای پرچم داران جدید سامسونگ زودتر از موعد انجام می شود

ویژگی و قابلیت جدیدی که اخرین نسخه اندروید یعنی اندروید اوریو برای تلفن های همراه هوشمند و به خصوص پرچم دارهای جدید سامسونگ به همراه آورده است، چندان غافلگیر کننده نیست و تنها یکی از آنها که Project Treble نام دارد می تواند تا حدی جلب توجه کند و اندروید ۹ را دریافت کند.
این قابلیت جدید در واقع اخرین درمان برای به روز رسانی های بسیار دیر اندروید است که در واقع چهارچوب هسته ای اندروید را از تصویر تولید کننده جدا می کند و به این ترتیب موجب می شود که به روز رسانی ها بسیار سریع تر آنچه که میبایست به تلفن های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس عرضه شوند.
هم اکنون تلفن های استفاده کننده از Project Treble در بازار موجود هستند و برخی از آنها نیز شامل هواوی میت ۱۰ و هواوی میت ۱۰ پرو خواهند بود اما تلفن های قدیمی تر که از نسخه های اولیه اندروید اوریو بهره مند شده بودند حتی بعد از به روز رسانی نیز قابلیت یاد شده را دریافت نخواهند مرد. دلیل این امر نیز آن است که در زمان ساخت این تلفن های همراه هوشمند که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نیز جزو آنها هستند، ایده جداسازی هسته اندروید از رابط کاربری “تجربه سامسونگ” هنوز به ذهن شخصی خطور نکرده بود.
اگر شما به دنبال آن هستید که به روز رسانی های اندرویدی مانند اندروید ۹ را سریع تر از حد ممکن بر روی دستگاه های سامسونگ خود تجربه کنید راهی جز خرید یکی از تلفن های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نخواهید داشت زیرا این دستگاه ها از قابلیت Project Treble به صورت پیشفرض پشتیبانی می کنند. بنابراین زمانی که گوگل رونمایی از اندروید ۹ را در ماه می انجام دهد، می توانید ویژگی های مربوط به این نسخه از اندروید را بسیار سریع تر باقی کاربران بر روی تلفن همراه خود شاهد باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا