اخبار

به روز رسانی حاوی پچ امنیتی ماه سپتامبر مربوط به قاره اروپا در دسترس دارندگان گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج قرار گرفت

اگر در قاره اروپا زندگی می کنید و نسخه آنلاک شده گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) یا گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge) را خریداری کرده اید، هم اکنون می توانید به روز رسانی حاوی پچ امنیتی ماه سپتامبر را دریافت کنید. فرم ور XXU1BPHJ که اکنون عرضه شده، نه تنها حاوی پچ امنیتی است بلکه گالری اپ ها که به همراه گوشی گلکسی نوت ۷ عرضه شده بود را نیز به این دو گوشی اضافه می کند. همچنین تطبیق پذیری جدیدی با سامسونگ کلود (Samsung Cloud) – که برای اولین بار با فبلت گلکسی نوت ۷ عرضه شده بود – با این به روز رسانی به گوشی ها اضافه می شود، پس قطعاً این به روز رسانی ارزش دردسر برای نصب را دارد.
همان طور که برخی منابع دیگر هم اشاره کرده اند، سامسونگ به شکل عجیب و غیر معمولی از انتشار یک لیست تغییرات کامل برای این به روز رسانی سر باز زده است بنابراین امکان آن وجود دارد که برخی بهبودهای دیگر نیز با این به روز رسانی حاصل شود.
اگر نسخه آنلاک شده گلکسی اس ۷ یا گلکسی اس ۷ اج را دارید، بزودی این به روز رسانی سر و کله اش در گوشی شما پیدا خواهد شد. ولی اگر هم دوست دارید متکی به خودتان عمل کنید می توانید به طور دستی با طی کردن این مراحل، آن را دریافت کنید:
Settings > About Device > Software Update
بعد از دریافت این به روز رسانی ممکن است شاهد ویژگی های دیگری نیز باشید، پس اگر چنین شد حتماً از طریق بخش نظرات ما را هم در جریان آن قرار دهید.
 
منبع: Phone Arena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا