اخبار

به همراه تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 یک قلم S Pen خواهد بود

به همراه تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 یک قلم S Pen خواهد بود

سامسونگ مشغول تدارکات شرکت در  MWC در تاریخ ۲۶ فوریه می باشد، که در آن از Galaxy Tab S3 رونمایی خواهد کرد. این تبلت در حال حاضر توسط اتحاد FCC و Wi-Fi تایید شده است، و یک ن لیست از مشخصات مهم آن انتشار یافته است.
هم  اکنون جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه منتشر شده است، و معلوم شده است که Galaxy Tab S3 با یک قلم S Pen  عرضه خواهد شد. گفته شده است که این یک قلم وابسته به دستگاه مثل گوشی های هوشمند گلکسی نوت نیست بلکه این فقط یک لوازم جانبی مستقل همراه خواهد بود.S Pen
همچنین سامسونگ ادعا می کند که  به همراه این تبلت نیز یک صفحه کلید  و یک جلد چرمی برای محافظت از صفحه ارائه خواهد کرد ،البته هر دو به طور جداگانه فروخته می شوند. همانطور که در شنیده های قبلی معلوم شد، در دو نسخه  Wi-Fi و LTEخواهد بود که دومی  در ایالات متحده آمریکا توسط Verizon و US Cellular به فروش می رسد.
بر خلاف آنچه برای دستگاه های قبلی Galaxy Tab S بود،  Tab S3 ممکن است تنها در یک اندازه  ۹٫۶ اینچی باشد و تا کنون به هیچ وجه صحبت از یک مدل کوچکتر این تبلت نشده است، به همراه یک صفحه نمایش لمسی ۲،۰۴۸x1،۵۳۶، چیپست اسنپ ​​دراگون ۸۲۰ کوالکام، حافظه رم ۴ گیگابایت، و آندروید ۷٫۰ نوقا طراحی شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا