اخبار

بیش از یک میلیون بریتانیایی در پوکمون گو پول خرج کرده‌اند

براساس یک نظرسنجی بزرگ توسط شرکت YouGov، بیش از یک میلیون بازیکن بریتانیایی در بازی پر سروصدای پوکمون گو پول پرداخت کرده‌اند.
 
طبق این آمار، ۶.۱ میلیون بازیکن بزرگسال (حدود ۱۳ درصد جمعیت بریتانیا) در این یک ماه که بازی منتشر شده آن را دانلود کرده‌اند. از این تعداد، ۵.۳ میلیون نفر (۸۷ درصد کسانی که دانلود کردند)، هنوز بازی را انجام می‌دهند که آماری فوق‌العاده است.
 
بیشتر این افراد، رقمی بسیار بالاتر از ۷۹p حداقلی در بازی خرج کرده‌اند. اکثریت رقمی بین ۱ تا ۱۵ پوند در بازی پول پرداخت کرده‌اند. در این بین، افرادی هستند که بسیار بالاتر از این‌ها خرج کرده‌اند. بیش از ۲۵۰ هزار نفر بالای ۱۵ پوند، ۱۵۰ هزار نفر بیشتر از ۳۰ پوند و ۷۰۰۰ نفر هم رقمی بالاتر از ۷۵ پوند به بازی تزریق کرده‌اند.
 
از طرفی، YouGov از ۲۵۰۰۰ نفر نظرسنجی کرده و متوجه شده که ۳۳ درصد افراد بزرگسال بالای ۳۵ سال سن داشتند. البته ۴ درصد از افراد بزرگسال هم بالاتر از ۵۵ سال بوده‌اند.
 
YouGov نظرسنجی مشابهی هم در آمریکا انجام داده که مشخص شده ۳۴.۳ میلیون نفر بازی را دانلود کردند و ۳۰.۸ میلیون نفر از این تعداد، بازی را طی یک هفته گذشته انجام داده‌اند. بیش از ۱۰ میلیون کاربر هم در بازی پول خرج کرده‌اند که از لحاظ درصدی هم بسیار بالاتر از بریتانیا قرار می‌گیرد. میانگین سن بازیکنان در آمریکا نسبت به بریتانیا هم کمی جوان‌تر بوده است.
 
استفان هارمستون، مدیر YouGov گفت:‌

این اشتباه را نکنید که این بازی فقط یک چیز زودگذر برای جوان‌ها بوده. آمار ما روشن می‌کند که نه تنها تعداد بسیار زیادی آن را دانلود کردند، بلکه اکثریت آن‌ها نیز هنوز آن را بازی می‌کنند.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا