اخبار

تاریخ انتشار بازی Elite Dangerous Horizons مشخص شد

ساعاتی پیش استودیو Frontier Developments تاریخ انتشار گسترش‌دهنده Horizons بازی Elite Dangerous را برای کنسول نسل هشتمی اکس‌باکس وان مشخص کرد. در کنار رونمایی از تاریخ انتشار بازی Elite Dangerous Horizons تاریخ انتشار به‌روزرسان «مهندسان» (The Engineers) بازی برای رایانه‌های شخصی نیز مشخص شد. با گیم‌شات در ادامه مطلب همراه باشید.اول از همه به‌روزرسانی مهندسان در تاریخ ۲۶ ماه مه (مصادف با ۶ خرداد ماه) برای تمامی دارندگان سیزن‌پَس بازی در دسترس خواهد بود. در کنار انتشار این به‌روزرسان، یک به‌روزرسان بزرگ و رایگان دیگر نیز برای تمامی بازی‌بازان مجهز به بازی Elite Dangerous منتشر خواهد شد.
بازی‌بازان مجهز به کنسول اکس‌باکس وان می‌توانند بازی Elite Dangerous Horizons را در تاریخ ۳ ژوئن (مصادف با ۱۴ خرداد) دانلود کنند. لازم به ذکر است قیمت این محتوای اضافی کاهش یافته است.
از امروز، بازی Elite Dangerous Horizons برای پلتفرم رایانه‌های شخصی به عنوان یک به‌روزرسان برای بازی Elite Dangerous به قیمت ۲۹٫۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. این گسترش‌دهنده را می‌توانید به عنوان بخشی از نسخه لوکس Commander به قیمت ۵۹٫۹۹ دلار خریداری کنید.
بازی Elite Dangerous Horizons برای اکس‌باکس وان نیز به صورت یک به‌روزرسان برای بازی Elite Dangerous به قیمت ۲۹٫۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. همچنین مانند نسخه رایانه‌های شخصی این نسخه نیز به عنوان بخشی از نسخه لوکس Commander به قیمت ۵۹٫۹۹ دلار قابل خریداری خواهد بود.

تصاویر بازی Elite Dangerous Horizons

بازی Elite Dangerous Horizons

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا