اخبار

تاریخ انتشار بازی Hard Reset: Redux مشخص شد !

بنا بر اعلام سازندگان بازی Hard Reset: Redux بازی‌بازان به‌زودی ‌می‌توانند این عنوان اول شخص و اکشن جذاب را تجربه نمایند. از این رو ضمن اعلام تاریخ انتشار، اقدام به نمایش ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی کرده‌اند که دیدن آن خالی از لطف نیست.
اگر به یاد داشته باشید در سال ۲۰۱۱ اولین نسخه از بازی Hard Rest منتشر گردید که با استقبال نسبتا مطلوبی روبه‌رو شد؛ حال استودیو سازنده با انجام یک سری تغییرات و افزایش کیفیت در ساختار بازی اقدام به ساخت نسخه جدیدی تحت عنوان Hard Reset: Redux کرده است.
بازی Hard Reset: Redux پیشتر تنها برای رایانه‌های شخصی در دسترس بود اما اکنون مسیر خود به کنسول‌های نسل هشتمی را نیز هموار کرده است. در این نسخه یک سری امکانات مثل اسلحه جدید «سایبر کاتانا» (cyber-katana) و حرکات جدیدی به گیم‌پلی افزوه شده است که موجب کسب تجربه بهتری برای بازی‌باز می‌گردد؛ همچنین دشمنان جدید در سطوح مختلف نیز تدارک دیده شده که سبب بروز نبردهایی مهیج می‌شوند.
شما کاربران محترم گیم‌شات در انتها می‌توانید تریلر ۱۵ دقیقه‌ای منتشر از شده از گیم‌پلی بازی Hard Reset: Redux را مشاهده کنید.
 
 

دانلود ویدیو

 
 
بازی Hard Reset: Redux در ۳ ژوئن برابر با ۱۴ خرداد برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌‎استیشن ۴ و اکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا