اخبار

تاریخ عرضه آپدیت اندروید نوقا برای محصولات سونی فاش شد

اگر شما نیز یکی از کاربران محصولات شرکت سونی هستید و دوست دارید بدانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را چه زمانی می‌توانید به اندروید نوقا آپدیت کنید، پس بهتر است بدانید که به تازگی اطلاعات تاریخ عرضه لیست آپدیت اندروید نوقا برای محصولات سونی طی تصویری به بیرون درز کرده است. در واقع شرکت ژاپنی قبلا محصولاتی که قرار بود اندروید نوقا را دریافت کنند را لیست کرده و اسامی آنها را منتشر کرده بود، اما حالا تصویری منتشر شده است که زمان تقریبی ارائه به‌روزرسانی اندروید ۷ نوقا برای گوشی‌ها و تبلت‌های سونی را نشان می‌دهد.
این تصویر که از مراسم کنفرانس سونی در اسلواکی به ثبت رسیده است نشان می‌دهد گوشی‌های سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس و سونی اکسپریا ایکس زد زودتر از دیگر محصولات و تا یک ماه دیگر این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. اما در این میان گوشی‌های اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس کامپکت کمی دیرتر و طی ماه نوامبر، اندروید نوقا برای آنها عرضه خواهد شد. علاوه بر آن سونی در نظر دارد گوشی‌های سری اکسپریا ایکس زد را به همراه اکسپریا زد ۳ پلاس و همچنین تبلت اکسپریا زد ۴، را قبلا از پایان سال ۲۰۱۶ به اندروید نوقا آپدیت کند. گوشی‌های اکسپریا XA و اکسپریا XA الترا نیز اوایل سال ۲۰۱۷ این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

 

تاریخ عرضه آپدیت اندروید نوقا برای محصولات سونی فاش شد

 

در هر صورت اطلاعات ذکر شده برای کاربران محصولات سونی کمی دلهره‌آور خواهد بود زیرا تاریخ دقیق انتشار آپدیت جدید مشخص نشده است. اما بهتر است بدانید این سری از اطلاعات در واقع نقشه راه سونی در عرضه اندروید نوقا به محصولات جدیدترش را نشان می‌دهد. معمولا تاریخ عرضه اندروید جدید برای یک گوشی با زمانی که اعلان مربوط به آپدیت بر روی نمایشگر گوشی یا تبلت ظاهر می‌شود کمی فاصله خواهد داشت. بنابراین خیلی در این باره مضطرب نباشید.
در نهایت اگر شرکت سونی بتواند سری گوشی‌های XA خود را نیز قبلا از پایان یافتن سال ۲۰۱۶ به اندروید نوقا آپدیت کند، مسلما کار بسیار بزرگی را انجام داده است. در هر صورت می‌بایست منتظر بود و دید که در ادامه چه خبرهای جدیدی در مورد آپدیت اندروید نوقا برای محصولات سونی به بیرون درز خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا