اخبار

تاریخ عرضه آیفون ۷ تایید شد؛ ۲۶ شهریور ماه منتظر باشید

تاریخ عرضه آیفون ۷ تایید شد؛ آیفون های جدید اپل از ۱۶ سپتامبر در دسترس قرار خواهند گرفت. تنها چند ساعت تا زمان برگزاری رویداد اپل برای رونمایی از اپل آیفون ۷ (Apple iPhone 7) و آیفون ۷ پلاس (Apple iPhone 7 Plus) باقی مانده که تصویری از جعبه خرده فروشی آن که به نظر می‌رسد به آیفون ۷ تعلق دارد به بیرون درز کرد. بر خلاف شایعات قبلی، نام آیفون ۷ در کنار بسته بندی آن حک شده است. این عکس ظاهرا از محموله‌ای که توسط فاکسکان از شهر ژنگژو برای ارسال به بازارهای ایالات متحده، بریتانیا، ایتالیا و هلند آماده شده، گرفته شده است. این همان محموله‌ایست که شامل ۳۷۰,۰۰۰ دستگاه آیفون ۷ بود و دیروز بارگیری آن آغاز شد.
در کنار این تصویر تاریخ عرضه آیفون ۷ نیز تایید شد، ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور ماه) همان روز موعود است. این همان تاریخی است که ایوان بلاس مشهور نیز در مورد آن مطمئن بود.
تا چند ساعت آینده تمامی شایعات پایان خواهد یافت و آیفون ۲۰۱۶ اپل به طور رسمی رخ نشان خواهد داد؛ اما این رویداد نیز در نهایت تمام خواهد شد و شایعات مربوط به آیفون ۲۰۱۷ اپل به سرعت آغاز خواهد شد. سال آینده، دهمین سالگرد تولد آیفون خواهد بود و بسیاری از کارشناسان معتقدند که اپل با آیفون ۲۰۱۷ تغییرات عمده‌ای را در این دستگاه ها ایجاد خواهد کرد.
اگر خاطراتتان باشد، اولین شایعات پیرامون گوشی iPhone 7 در نوامبر گذشته شکل گرفت، درست دو ماه پس از راه اندازی Apple iPhone 6s و Apple iPhone 6s Plus .
در آن زمان شایعات خبر از حذف جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری آیفون های جدید اپل می‌دادند و اعتقاد بر این بود که این کار به منظور ضد آب کردن آیفون ۲۰۱۶ انجام خواهد شد. حذف این سوکت به معنای یک راه نفوذ کمتر برای ورود آب است.
این آخرین خبرهایی است که آسیاب شایعات درباره آیفون های ۲۰۱۶ اپل به بیرون پرتاب می‌کند. تنها چند ساعت صبر کنید تا ببینیم این بار اپل برای دوستداران خود چگونه آیفونی ارائه کرده است. فقط کمی صبر کنید!
 
تاریخ عرضه آیفون 7

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا