اخبار

تاریخ عرضه دقیق بازی Dead Rising 4 مشخص شد

پیش از برگزاری نمایشگاه E3 2016 بود که شایعاتی مبنی بر ساخت نسخه جدید سری بازی Dead Rising به گوش می رسید و بالاخره طی کنفرانس مایکروسافت در این نمایشگاه، به صورت رسمی از Dead Rising 4 رونمایی شد و اعلام گشت که طی تعطیلات کریسمس امسال باید منتظر عرضه آن روی ایکس باکس وان بود. حالا ایکس باکس استور، اخیرا از تاریخ عرضه دقیق این بازی نیز رونمایی کرده است.
بنابر لیست جدید استور ایکس باکس وان، Dead Rising 4 قرار است در تاریخ ۴ دسامبر (برابر با ۱۴ آذر) به بازار عرضه شود. البته باید خاطر نشان کرد که این موضوع هنوز از سوی مایکروسافت تایید نشده و صرفا در فروشگاه ایکس باکس رویت شده است. با این حال، به نظر می رسد که تاریخ عرضه اعلام شده درست باشد و بعید است که این تاریخ بعدا تغییر کند.
بازی Dead Rising که یکبار دیگر در انحصار مایکروسافت قرار دارد، سبک و سیاقی کاملا مشابه به نسخه های پیشین را دنبال می کند. مثل همیشه گیمر در نقش شخصیت اصلی می تواند انبوهی از زامبی های احمق را به کمک وسایل مختلف و گاه عجیب و غریب، از پیش رو بردارد و اهداف خود را دنبال نماید. ضمناً فرانک وست، شخصیت اصلی نسخه اول Dead Rising و نسخه اسپین آف Off the Record، یکبار دیگر در نقش پروتاگونیست Dead Rising 4 ظاهر خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا