اخبار

تاریخ عرضه و قیمت خانواده گلکسی اس ۱۰ مشخص شد

همان‌طور که خوانندگان وب‌سایت موبایلستان می‌دانند، همواره شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی پیرامون تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ به وجود آمده بود که تمامی آن‌ها به‌نوبت در حال تائید یا رد شدن هستند. بااین‌وجود این اطلاعات تا حد بسیار زیادی اندازه صفحه، تفاوت دوربین سه نسخه این تلفم های همراه هوشمند و دیگر افشاگری‌ها را تائید کرده‌اند.
تاریخ عرضه و قیمت خانواده گلکسی اس 10 مشخص شد

مطالب مرتبط

در همین راستا گزارش‌های اخیر وب‌سایت گیزمودو نیز آخرین رازهای باقی‌مانده در رابطه با این تلفن همراه هوشمند را برملا کرده است. این رازها درواقع شامل تاریخ رونمایی و عرضه رسمی این محصول به همراه قیمت در نظر گرفته شده و ظرفیت حافظه داخلی خانواده پرچم دارهای جدید سامسونگ است.
بر اساس این اطلاعات جدید انتظار می‌رود که خط تولید این پرچم دارها در فوریه سال ۲۰۱۹ عرضه شوند و رونمایی این محصول نیز چند روز قبل از تاریخ عرضه آن و در کنگره جهانی موبایل بارسلونا در تاریخ ۲۰ فوریه اتفاق خواهد افتاد. پیش‌فروش این خانواده به‌سرعت پس از رونمایی آن آغاز خواهد شد و فروش واقعی نیز از ۸ ماه مارس شروع می‌شود. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که این تاریخ مربوط به شروع فروش در بازار بریتانیا است شامل بازارهای تمامی دنیا می‌شود.
لازم به ذکر است که قیمت اولیه این محصول از ۶۶۹ پوند شروع می‌شود که برای مدل  لایت با صفحه‌نمایشی ۵.۸ اینچی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. این در حالی است که نسخه ۶.۱ اینچی این همراه هوشمند باقیمت ۷۹۹ پوند برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۹۹۹ پوند برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا