اخبار

تاریخ معرفی ال جی V30 چه روزی است

پس از گذشت چندین ماه صبر و انتظار در مورد گوشی های برند های معتبر دنیا نوبت آن رسیده تا بلاخره گوشی ها یکی پس از دیگر رونمایی شوند. حال اگر می خواهید بدانید که ال جی V30 چه زمانی رونمای خواهد شد با این مطلب همرا باشید.
در شهریور ماه امسال چندین گوشی استثنایی روانه بازار می شود. هرچند این بازه‌ی زمانی مقارن با نمایشگاه ایفا برلین است، اما شماری از تولیدکنندگان ترجیح داده‌اند به‌جای رونمایی از گوشی هوشمندشان در جریان ایفا ۲۰۱۷، کمی جلوتر از این گردهمایی و طی مراسمی مستقل در نمایشگاه بارسلونا در تاریخ ۳۰ شهریور از محصول خود رونمایی کد.
یکی از گوشی هایی که هم زمان با V30 رونمایی می شود نوکیا ۸ است. سامسونگ نیز در نظر دارد نسل جدید فبلت خود را روز ۲۳ آگوست طی مراسمی در شهر نیویورک رونمایی کند. در مورد وی ۳۰ نیز بسیاری از شنیده‌ها حکایت از این داشتند که این گوشی ۳۱ آگوست رونمایی خواهد شد، حال آنکه ال‌جی این موضوع را رسما تأیید نکرده بود.
کمپانی ال‌جی دقایقی پیش دعوت‌نامه‌ی مربوط به مراسم رونمایی از وی ۳۰ را ارسال کرده است که از این‌رو، این گوشی هوشمند در ۳۱ آگوست (۹ شهریور) و یک روز پیش از آغاز به کار نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا