اخبار

تبلت هواوی MateBook اکنون با یک کیبورد Portfolio رایگان عرضه می‌شود

در ماه جولای کمپانی هواوی اولین تبلت قابل تبدیل ویندوز ۱۰ خود را با نام میت بوک عرضه کرد. تبلت هواوی MateBook با یک نمایشگر ۱۲ اینچی با کیفیت ساخت خوب و ویژگی‌های مناسبی همراه بود (این ویژگی‌ها شامل یک اسکنر اثر انگشت سریع و قابل اطمینان نیز هست).
در ابتدا قیمت در نظر گرفته شده برای هواوی میت بوک (Huawei MateBook) شامل لوازم جانبی این دستگاه همچون قلم استایلوس و یا صفحه کلید نمی‌شد و شما مجبور بودید برای خرید آنها هزینه اضافی پرداخت کنید؛ اما خوشبختانه در حال حاضر این کمپانی چینی به منظور جلب رضایت کاربران خود به مشتریانی که این تبلت را از طریق سایت Microsoft.com و یا فروشگاه‌های مایکروسافت خریداری کنند، یک صفحه کلید Portfolio به ارزش ۱۲۹ دلار را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.
اجازه دهید تا نگاهی گذرا به مشخصات Huawei میت بوک بیندازیم. این دیوایس دارای یک نمایشگر ۱۲ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۴۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بوده و از یک پردازنده دو هسته‌ای Intel Core M قدرت می‌گیرد. ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و یک باتری ۴۴۳۰ میلی آمپر ساعتی انرژی لازم برای آن را فراهم می‌کند. به ادعای این کمپانی باتری موجود قادر است تا به مدت ۹ ساعت متوالی پخش ویدئویی را پشتیبانی کند.
 

تبلت هواوی MateBook

تبلت هواوی MateBook در ۴ نوع پیکره بندی مختلف عرضه می‌شود. ارزانترین مدل آن با پردازنده Intel Core m3، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD با قیمت ۶۹۹ دلار آغاز شده و تا ۱۱۹۹ دلار در نسخه بالا رده‌ی آن با پردازنده Intel Core m5، ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی از نوع SSD ادامه می‌یابد. تمامی این مدل‌ها با یک کیبورد Portfolio رایگان در هر دو رنگ سیاه و قهوه‌ای در دسترس خواهند بود. به علاوه آنکه برای مدت زمانی محدود، خریداران می‌توانند به مدت سه ماه به صورت رایگان از خدمات Hulu استفاده کنند. کاربرانی که مایلند تا قلم استایلوس آن را در اختیار داشته باشند، مجبور به پرداخت ۵۹ دلار خواهند بود.
با تمام اینها، مدل میت بوک هواوی یک تبلت ویندوز ۱۰ بسیار عالی است. در حالی که این دستگاه به واقع نمی‌تواند در کنار Microsoft Surface Pro 4 قرار گیرد؛ اما قیمت نهایی آن ارزانتر از محصول مایکروسافت تمام خواهد شد.
 

تبلت هواوی MateBook

تبلت هواوی MateBook

تبلت هواوی MateBook

منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا