اخبار

تبلت گلکسی تب اکتیو ۲ رونمایی شد

تبلت جدید و ۸ اینچی سامسونگ به نام گلکسی تب اکتیو ۲ امروز به صورت رسمی رونمایی شد. این تبلت میانرده به طور فزاینده ای است سخت افزار خوبی استفاده کرده است و می تواند حتی در صنعت مورد استفاده قرار گیرد.
این تبلت به سیستم‌عامل اندروید ۷.۱ نوقا تجهیز شده است و ظاهری زمخت و عجیب‌ دارد. به‌علاوه بهتر است بدانید که سامسونگ در گلکسی تب اکتیو ۲ از یک پردازنده‌ی دوساله‌ی میان‌رده و یک باتری نه‌چندان تحسین‌برانگیز، استفاده کرده است.
امروزه در بازار، گوشی‌های متعددی دیده می‌شوند که ظرفیت باتری‌شان مرز ۴۴۵۰ میلی‌آمپر ساعت را نیز رد می‌کند؛ از طرفی دیگر، تراشه‌ی هشت هسته‌ای Exynos 7870 بیشتر به خاطر به‌کاررفتن در دستگاه‌های نه‌چندان قدرتمندی نظیر گلکسی جی ۷ (مدل ۲۰۱۶) و گلکسی تب اِی ۱۰.۱ (مدل ۲۰۱۶) شناخته شده است.
این دستگاه نه تنها از استاندارد IP68 ضد آب و گرد و غبار برخوردار است بلکه استاندارد مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع و گرما را نیز در خود دارد همچنین این تبلت دارای ۳ گیگابایت رم می باشد.
نمایشگر ۸ اینچی WXGA TFT این دستگاه رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد که ممکن است برای عده‌ی کثیری از کاربران راضی‌کننده نباشد؛ با این حال مخاطبانی که سامسونگ با گلکسی تب اکتیو ۲ آن‌ها را هدف گرفته، ممکن است به مواردی مثل کار کردن با دست‌کش یا مقاومت در برابر رطوبت، بیشتر از رزولوشن نمایشگر اهمیت بدهند. سامسونگ در این تبلت جدید از دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی (به ترتیب دوربین‌های اصلی و سلفی) استفاده کرده است. طبق اظهارات سامسونگ، این دستگاه از اتصال LTE، حسگر اثر انگشت، فناوری تشخیص چهره و البته همان قلم S Pen که آن را با پرچم‌دار خود یعنی گلکسی نوت ۸ عرضه شده بود، پشتیبانی می‌کند.
این تبلت به طور کاملا استثنایی برای صنعت ساخته شده و با دارا بودن نرم افزار های اداری و اتوماسیون های تجاری کاملا در دفاتر و شرکت ها مورد استفاده خاص قرار گیرد.تاکنون صحبتی در مورد قیمت این تبلت به میان نیامده است؛ با این حال می‌دانیم که قیمت مدل پایه‌ی آن در آفریقا، اروپا و آسیا قرار است ۵۰۰ یورو باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا