اخبار

تبلت گیمینگ انویدیا شیلد K1 معرفی شد : قدرتمند ، ارزان و خوراک بازی !

کمپانی انویدیا روز گذشته از تبلت گیمینگ جدید خود با نام Nvidia Shield Tablet K1 رونمایی کرد.این تبلت مخصوص بازی ، به سخت افزار خوبی مجهز شده و قیمتی بسیار مناسب دارد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.
تبلت انویدیا شیلد k1 فقط در یک نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی وای فای تولید شده و نسبت به مشخصاتش قیمت فوق العاده ۱۹۹ دلار دارد که در مقایسه با  نسخه‌ی ۱۶ گیگ مدل قبلی ۱۰۰ دلار ارزان تر شده است. این تبلت را به نوعی می توان یک مرکز بازی دانست چرا که از روز به وجود آمدن اولین نسخه اش کاربران گیمر را هدف قرار داده است.
Nvidia-Shield-Tablet-K1-2
توانایی استریم بازی‌ها از شبکه ابری NVIDIA Grid یا از یک پی‌سی که با کارت گرافیک‌های GeForce سازگاری دارد، در این تبلت وجود دارد. این تبلت از تراشه‌ی قدرتمند انویدیا تگرا k1 قدرت می گیرد که با وجود تمامی قدرتش نتوانست نظر دیگر تولیدکنندگان را به خود جلب کند. اما این موضوع هیچ چیزی از ارزش این تراشه کم نمی کند و تگرا k1 را می توان یکی از قدرتمندترین تراشه های حال حاضر دانست که از نظر گرافیکی از بسیاری از تراشه های دیگر جلوتر است. این تراشه از ۴ هسته‌ی ۲.۲ گیگاهرتزی Cortex-A15 بهره می برد و با خود پردازنده گرافیکیGeForce Keple را به همراه دارد.
Nvidia-Shield-Tablet-K1-1
صفحه نمایش تبلت Shield k1 دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده که برای یک نمایشگر ۸ اینچی مناسب است. این تبلت دارای یک صفحه کلید و قلم نیز می باشد که به صورت جداگانه فروخته خواهند شد به طوری که برای قلم، ۱۹ دلار و برای صفجه کلید ۳۹.۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از لوازم جانبی این تبلت گیم پد و یا همان دسته کنترلی آن است که برچسب قیمت ۵۹.۹۹ دلار دارد. این دسته اجازه می دهد با این تبلت مانند یک کنسول به بازی پرداخت و از آن لذت برد.
Nvidia Shield Tablet K1 از سیستم عامل اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی بهره برده و انتظار می رود ماه آینده به آخرین نسخه از این سیستم عامل یعی اندروید  ۶٫۰ مارشمالو به روز رسانی شود.
نظر شما در مورد این تبلت جدید چیست ؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا