اخبار

تبلیغ هوشمندانه اپل در رابطه به هوم پاد

کلیپ تبلیغاتی هوشمندانه اپل در رابطه به هوم پاد

همان‌طور که می‌دانید، تبلیغات امروزه به یک هنر تبدیل شده است که می‌تواند با زیبایی و ظرافت بسیار خاصی ویژگی‌های مربوط به کالای مربوطه را به مخاطبان به نمایش دربیاورند. در همین راستا نیز کمپانی‌های فناوری از صنعت تبلیغات برای نشان دادن خلاقیت‌ها و برتری‌های خود در برابر سایر رقبا استفاده می‌کنند. کمپانی اپل هم در این رابطه از این امر مستثنا نیست و تبلیغات مربوط به کالاهای جدید این کمپانی در نوع خود بسیار جذاب و منحصر به فرد هستند.
این بار نیز این کمپانی در تبلیغ جدید خود در رابطه با هوم پاد ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول را در ویدیوی کوتاهی به نمایش درآورده است. در این تبلیغ فردی با خستگی‌های روزانه خود به منزل بازمی‌گردد و از سیری می‌خواهد که آهنگی که دوست دارد را برایش پخش کند و سیری نیز قبول می‌کند و سه دقیقه بعدی ویدیو موسیقی مورد علاقه فرد به همراه جلوه‌های ویژه جالبی برای مخاطب به نمایش درمی‌آید. شاید یکی از اصلی‌ترین نکات مربوط به این کلیپ کوتاه تبلیغاتی نشان دادن قدرت موزیک در تغییر حالات روانی افراد پس از یک روز خسته کننده باشد که البته با گنجانده شدن سیری در پس‌زمینه این کلیپ موجب می‌شود که مخاطب به‌صورت ناخودآگاه خریدن یکی از این هوم پادها را برای دریافت تاثیر موسیقی اظهار شده در این ویدیو در ذهن داشته باشد.
به این ترتیب اپل توانسته است با رساندن پیامی منحصر به فرد از شیوه بسیار جالبی نیز برای تبلیغ ویژگی جدید مربوط به پخش موسیقی هوم پاد و البته در کنار آن توانایی پاسخ‌گویی سیری استفاده کند. در این ویدیو تعامل فرد یاد شده با سیری به حدی طبیعی جلوه داده شده است که گویا او با فردی کاملا زنده مکالمه کرده و از او می‌خواهد تا موسیقی باب میلش را برایش پخش کند. به این ترتیب اپل نه‌تنها توانسته است تا قابلیت‌های مکالمه سیری را به نمایش بگذارد، بلکه توانایی این هوش مصنوعی در دریافت علایق و سلایق شما را نیز شامل کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا