اخبار

تجهیز موتورولا موتو اکس ۴ به اندروید اوریو

موتورولا موتو اکس ۴

بر اساس اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت‌های معتبر فناوری، تلفن همراه هوشمند جدید موتورولا موتو اکس ۴ که در زمره تلفن همراه هوشمند اندروید وان شناخته می‌شود، به‌زودی به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است که دستگاه‌های سری اندروید وان، تلفن همراه هوشمند باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که بازار هدف آن‌ها غالباً کشورهای درحال‌توسعه با منابع مالی محدود اما بازار رو به رشد و اشباع‌نشده بوده است.
بر اساس اخبار منتشرشده از منابع معتبر، تلفن همراه هوشمند میان رده موتورولا موتو اکس ۴ که در رده‌بندی دستگاه‌های اندروید وان قرار داده‌شده بود به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است که شماره ساخت آن را به OPW۲۷٫۱ تغییر می‌دهد. همچنین بزرگ‌ترین تغییر دیگر این دستگاه با اعمال این بسته به‌روزرسانی تجهیز آن به اندروید ۸ اوریو بوده است. علاوه بر این به‌روزرسانی عرضه‌شده برای این تلفن همراه هوشمند میان رده شامل جدیدترین تنظیمات امنیتی عرضه‌شده توسط کمپانی ارائه‌دهنده سیستم‌عامل اندروید یعنی شرکت گوگل بوده است.
بااین‌حال جالب است بدانید که ارائه این به‌روزرسانی برای بسیاری از کاربران چیز جدیدی نبوده است و بسیاری انتظار آن را می کشیده اند زیرا پیش‌ازاین کمپانی موتورولا درباره این بسته سخنرانی کرده و همچنین ضرب العجل عرضه این بسته به‌روزرسانی برای دستگاه موتورولا موتو اکس ۴  را تا قبل از پایان سال میلادی جاری اعلام کرده بود. به‌این‌ترتیب تاکنون به نظر می‌رسد که این بار این کمپانی به وعده‌های خود عمل کرده و این به‌روزرسانی را به‌موقع به هواداران و کاربران خود رسانده است.
بااین‌حال اگر کاربر یکی از تلفن‌های همراه هوشمند موتورولا موتو اکس ۴ هستید و تاکنون این بسته به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید باید بدانید که جایی برای نگرانی وجود ندارد زیرا این بسته به‌روزرسانی به‌صورت منطقه‌ای منتشرشده و عرضه آن برای کشوری که در آن قرار دارید ممکن است اندکی زمان‌بر باشد اما با توجه به قولی که کمپانی موتورولا در این رابطه داده است می‌توان انتظار داشت که تا چند روز آینده و قبل از سال نو میلادی تمامی کاربران این دستگاه به‌روزرسانی یادشده را دریافت کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا