اخبار

تخفیف خرید گلکسی اس ۹ برای دانش آموزان

قاب- باتری جدید برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس

سامسونگ در راستای سیاست های فروش خود تخفیف بسیار خوبی بر روی تلفن های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس برای دانش آموزان قرار داده است. برای دریافت این تخفیف دانش آموزان باید با ایمیل آموزشی معتبر خود وارد سایت سامسونگ بشوند و پس از بررسی های انجام گرفته توسط این شرکت در رابطه با صحت این ایمیل تخفیف ارائه شده مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که میزان این تخفیف ها به رقم ۶۳ دلار بر روی هر دو نسخه دستگاه است و به این ترتیب دانش آموزان در صورت استفاده از این طرح می توانند تلفن های همراه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را به ترتیب با رقم های ۶۶۵٫۹۹ و ۷۷۶٫۹۹ دلار خریداری کنند.
همچنین تخفیف دیگری نیز برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده است که بر اساس آن متقاضیان می توانند تلفن همراه هوشمند فعلی خود را با گلکسی های جدید تعویض کنند و مبلغ اضافه را به صورت نقدی پرداخت کنند. البته میزان تخفیف های سامسونگ برای هر تلفن همراه هوشمندی که در ازای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به این شرکت داده می شود متفاوت است اما گاهی به ۳۵۰ دلار نیز می رسد. به این ترتیب با تخفیف دانش آموزی در نظر گرفته شده، بسیاری می توانند این دو تلفن همراه هوشمند را با رقم بسیار مناسبی خریداری کنند.
البته یکی از نکات دیگر در این زمینه این است که تخفیف یاد شده تنها شامل دانس آموزان نمی شود و معلم ها و سایر آموزگاران دارای ایمیل تحصیلی می توانند به راحتی به وب سایت رسمی سامسونگ وارد شوند و از تخفیف اعمال شده برخوردار گردند. البته این سیاست سامسونگ در جهت تبلیغات و البته بالا رفتن فروش تلفن های همراه هوشمند جدید خود می تواند بسیار پسندیده باشد و مورد استتقبال اکثریت افراد قرار بگیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا