اخبار

تریلر بازی LEGO Star Wars: The Force Awakens را تماشا کنید

به‌تازگی کمپانی برادران وارنر اقدام به انتشار تریلر بازی LEGO Star Wars: The Force Awakens کرده‌اند. در این تریلر می‌توان شخصیت ستاره‌ای و مشهور «پو دامرون» (Poe Dameron) را دید.
بازی‌های لگویی مدت زمان زیادی است که توانسته‌اند در دنیا بازی‌های کامپیوتری جای مناسبی پیدا کنند و با ارائه سبکی خاص و منحصر به‌فرد توجه مخاطبینی از تمامی سنین را به خود جذب کنند. آخرین نسخه از این سری بازی LEGO Star Wars: The Force Awakens نام دارد. این‌بار شما در قالب لگوهایی دوست داشتنی می‌بایست در نقش ستارگان سری فیلم‌‌های جنگ ستارگان حضور یابید و به نجات سرزمین خود بپردازید.
در تریلر منتشر شده می‌توان شخصیت لگویی «پو دامرون» (Poe Dameron) را دید که وظیفه صداگذاری آن با آقای «اسکار آیزاک» (Oscar Isaac) است. علاوه بر وی، شاهد حضور بازیگران دیگری از فیلم جنگ ستارگان در بخش صداگذاری هستیم که از این بین می‌توان به Adam Driver ،Carrie Fisher ،Daisy Ridley ،Harrison Ford  و Max von Sydow اشاره نمود.
 

تریلر بازی LEGO Star Wars: The Force Awakens

دانلود ویدیو

 
بازی LEGO Star Wars: The Force Awakens در ۲۸ ژوئن برابر با  برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس ۳۶۰، اکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن ویتا، وی‌یو و در نهایت ۳DS منتشر خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا