اخبار

تریلر جدیدی از بازی Gears Of War 4 منتشر شد

روز گذشته کمپانی مایکروسافت در طی خبری اعلام نمود که دارندگان کنسول اکس باکس وان امروز شاهد جزئیات جدیدی از بازی مورد انتظار و هیجانی Gears Of War 4 خواهند بود. حال روز موعود فرا رسیده و کمپانی نام‌برده شده اقدام به انتشار تریلری جدید از این عنوان کرده است.
شما کاربران محترم در این تریلر بسیار زیبا از Gears Of War 4 می‌‎توانید با گذشته خانواده «Fenix» آشنا شوید. شخصیت اصلی سه قسمت اول بازی یعنی «مارکوس فینیکس» در گوشه‌ای از مزرعه بزرگ و زیبای خود در حال کاشتن درختی است و در کمی آن‌طرف‌تر می‌‎توان همسر و فرزند کوچک او را مشاهده کرد. در همین حال تصویر پسر مارکوس در سن جوانی به نمایش درمیاید که در حال گریختن از دست موجودات شیطانی بوده و برای نجات جان خود به پشت همان درختی که پدرش کاشته اما الآن ویران‌شده پناه می‌برد. در کل صحنه سینماتیک بسیار شگفت‌آور و تأمل‌برانگیزی بوده که دیدن آن را به همگان توصیه می‌شود.
از تریلر منتشر شده می‌توان به عمق تفکر و ذهن خلاق استودیو سازنده بازی یعنی The Coalition پی برد. بدون شک باید منتظر یک عنوان هیجان‌انگیز دیگر در سبک تیراندازی سوم شخص از کمپانی مایکروسافت برای کنسول اکس باکس وان باشیم. فضای مخوف و ترسناک در بازی بیداد می‌کند و در کنار آن تمامی المان‌های گذشته رعایت شده که باعث هرچه جذاب‌تر شدن بازی می‌گردد.
هفته گذشته نیز ضمن اعلام تاریخ دقیق انتشار بازی و شروع سرورهای آزمایشی از قابلیت «تقسیم صفحه نمایشگر» نیز اطلاع داده شد که خبر بسیار خوبی برای کسانی است که علاقه به انجام بخش دو نفره (co-op) دارند.
بازی‌بازان می‌توانند در ۱۱ اکتبر سال میلادی جاری برابر با ۲۰ مهر ۱۳۹۵ عنوان تیراندازی سوم شخص Gears Of War 4 را بر روی کنسول اکس باکس وان بازی و تجربه نمایند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا