اخبار

تریلر رونمایی بازی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شد

با فاش شدن زودهنگام تیزری ۴۰ ثانیه‌ای از بازی Call of Duty: Infinite Warfare، اکتیویژن مجبور شد تا برنامه‌ی خود را تغییر دهد و تریلر کامل معرفی بازی جدید استودیو اینفینیتی وارد را به طور رسمی منتشر کند.
سرانجام و پس از کلی انتظار و هایپ‌های غیر مستقیم، بالاخره اکتیویژن اولین نمای کامل از بازی Call of Duty: infinite Warfare را منتشر کرد. تا پیش از این قرار بود اکتیویژن ساعت ۱۰ امشب در کانال توییچ Call of Duty، اقدام به معرفی بازی کند که با لو رفتن تیزر ۴۰ ثانیه‌ای، اکتیویژن مجبور به انتشار تریلر کامل شد. با این حال ظاهرا برنامه‌ی اکتیویژن برای امشب پا برجا است.
Call of Duty: Infinite Warfare بازگشتی به اصول این مجموعه است که جنگ‌هایی وسیع و سینماتیک و روایت نظامی همه‌ جانبه را در راس کار خود قرار داده است. ویدیوی معرفیInfinite Warfare، نبرد‌های بزرگ، جنگ‌های فضایی و دشمنان روباتیک را نشان می‌دهد. از بعضی جهات، بازی شبیه به نسخه‌های Black Ops 3 و حتی Advanced Warfare است اما برخی المان‌های آنها مانند جت‌پک ظاهرا در این بازی نیست. استودیو اینفینیتی وارد سعی کرده تا ویژگی‌های اصیل را که در زمان Modern Warfare تعریف شده بودند، ارتقا دهد و به دورانی مدرن‌تر واردش کند.
 
شاید یکی از بهترین لحظات ویدیو، انتهای آن و نمایش CoD 4: Modern Warfare، کاپتیان پرایس و آن محیط جنگی خاطره انگیز است که ظاهرا دستخوش تغییرات بصری و پیشرفت‌های گرافیکی جالب شده است.
 
بیشتر از این منتظر نمانید و ویدیوی معرفی Call of Duty: Infinite Warfare را در تک‌شات مشاهده کنید. این بازی پاییز امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا