اخبار

چگونه تشخیص دهیم که اکانت اسنپ چت ما توسط یک نفر دنبال می شود؟

اسنپ چت اپلیکیشن محبوب این روزهاست که روز به روز به تعداد کاربرانش اضافه می شود. اما با این حال کار کردن با این اپلیکیشن فقط به ساختن عکس ها و ویدیوها با فیلترهای جالب و خنده دار محدود نمی شود و بسیاری از امکانات دیگر هم در آن وجود دارد؛ از جمله امکان ارسال پیام متنی، صوتی و ویدیویی برای دوستان. اما در این شبکه اجتماعی هم مثل رقبای دیگرش امکان آنفالو شدن توسط کاربران وجود دارد که در این خبر قصد داریم روش تشخیص این موضوع را برای شما توضیح دهیم.
اگر شما می خواهید مطمئن شوید که شخص مورد نظرتان شما را هنوز دنبال می کند یا خیر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام کاربری او را در لیست دوستان خود جستجو کنید. سپس روی نام او ضربه بزنید و انگشتتان را نگه دارید تا اسنپ کد (زیر تصویر روح زرد رنگ) او نمایش داده شود. اما اگر آن شخص هنوز شما را فالو می کند، امتیاز اسنپ او(عدد زیر اسنپ کد) باید دیده شود. امتیاز اسنپ نمایشگر تعداد کل اسنپ های ارسالی و دریافتی کاربران اسنپ چت است.
 

اسنپ کد و اسنپ اسکور

 
بنابراین؛ اگر شما قادر به مشاهده اسنپ اسکور یا امتیاز اسنپ شخص مورد نظرتان در زیر اسنپ کد او نیستید، بدانید که دیگر توسط او دنبال نمی شوید. شاید هم از اول هیچ وقت توسط آن شخص دنبال نشده بودید، اما به هر حال با این روش می توانید به راحتی تشخیص دهید که آیا اکانت شما توسط دوستتان فالو می شود یا خیر.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا