اخبار

تصاویری از فریم فلزی گوشی مجهز به دوربین دوگانه نوکیا منتشر شد

طی چند وقت اخیر به کرات شاهد انتشار شایعات و تصاویر رندر شده‌ منتسب به گوشی‌های جدید نوکیا که قرار است احتمالا در نمایشگاه MWC 2017 از آن‌ها رونمایی شوند بوده‌ایم. در همین راستا ساعاتی پیش نیز تصاویری از فریم فلزی گوشی مجهز به دوربین دوگانه نوکیا منتشر شد که منبع خبر از آن با کد D1C یاد می‌کند.
نوکیا پس از واگذاری بخش کسب و کار موبایلی خود به مایکروسافت در سال ۲۰۱۴، متعهد شد که تا پایان سال ۲۰۱۶ گوشی هوشمند جدیدی را با برند اصلی خود به بازار عرضه نکند. از این رو اکنون که به پایان سال ۲۰۱۶ نزدیک میشیم، درز شایعات پیرامون محصولات جدید نوکیا نیز روز به روز در حال افزایش است.
 
گوشی مجهز به دوربین دوگانه نوکیا
بر این اساس گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه نوکیا که از بدنه‌ای تمام فلزی با گوشه‌هایی گرد بهره می‌برد و اکنون با کد داخلی D1C شناخته می‌شود، احتمالا اولین میان رده اندرویدی نوکیا، پس از بازگشت این شرکت کره‌ای به بازار گوشی‌های همراه است که میانه بازار را هدف گرفته است.
لازم به یادآوری است که روز گذشته نیز تصاویر رندر شده منتسب به نوکیا D1C در فضای مجازی منتشر گردید، از این رو با توجه به آنکه گوشی فلزی موجود در این تصاویر، با تصاویر از پیش درز کرده بسیار شبیه هستند، شاید بتوان از هم اکنون صحت آن‌ها را تایید کرد. به هرحال بنچمارک های گوشی مجهز به دوربین دوگانه نوکیا نشان می‌دهد که این محصول دارای سخت افزاری از قبیل نمایشگر ۵ یا ۵٫۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی، تراشه اسنپدراگون ۴۳۰، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۵، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و دوربین سلفی ۸ مگا پیکسلی است.
 

http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/11/Alleged-back-panel-of-an-upcoming-Nokia-branded-Android-phone-3.jpg

http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/11/Alleged-back-panel-of-an-upcoming-Nokia-branded-Android-phone-2.jpg

لازم به ذکر است که نمایشگاه فناوری MWC 2017 از تاریخ ۲۷ فوریه الی ۲ مارس (۹ اسفند الی ۱۲ اسفند) برگزار خواهد شد و Nokia نیز درست همانند دیگر بزرگان حوزه فناوری در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا