اخبار

تصاویری جدید از ماژول دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس لو رفت

در ماه گذشته، Ming-Chi Kuo که درباره کمپانی اپل آنالیزهای زیادی انجام داده بیان داشته در نسخه ویژه‌ای از آیفون ۷ پلاس (iPhone 7 Plus) دوربین دوگانه در پشت دستگاه به‌کار خواهد رفت. او می‌گوید هردو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود و توسط سونی به تولید خواهند رسید.
Kuo پیش‌تر نیز درباره اپل آنالیزهای دقیقی ارائه داده است و صحت اطلاعات قبلی او بر ارزش ادعاهایش می‌افزاید. او اذعان دارد دو سنسور متفاوت خواهند بود و تنها یک ماژول به فناوری OIS مجهز می‌شود درحالی‌که دیگری بزرگنمایی ۲ تا ۳ برابری اپتیکال را به ارمغان خواهد آورد. جالب است بدانید چندی پیش کوپرتینویی‌ها پتنتی بر مبنای تصویربرداری با استفاده از دو سنسور متفاوت به ثبت رسانده اند.
اینک با انتشار تصویر دوربین دوگانه پرچمدار آتی اپل از تایوان به اطلاعیه‌های Kuo بیشتر رنگ واقعیت می‌بخشند. این ماژول از دو سنسور ناهمسان تشکیل شده و در سمت چپ شاهد سنسور بزرگتری نسبت به سمت راست هستیم. همچنین قطعات مشابه اینچنینی نیز در سایر رسانه‌های اجتماعی نیز به‌چشم می‌خورند.
در عکس‌های لو رفته هیچ‌گونه علامت یا نشانه‌ای به‌منظور انحصاری بودن این سنسور برای آیفون ۷ پلاس وجود نداشته و احتمال می‌رود در تمامی نسخه‌های آیفون ۷ پلاس و حتی آیفون ۷ نیز این ماژول مورد استفاده قرار بگیرد.
تصاحب کمپانی LinX توسط کوپرتینویی‌ها نشانه واضحی برای استفاده از دوربین دوگانه در پرچمداران آتی اپل محسوب می‌شود، چرا که LinX با دستیابی به تکنولوژی‌هایی قادر به ثبت تصاویر به کیفیت دوربین‌های SLR توسط دوربین اسمارت‌فون‌ها گشته است. لازم به ذکر است دوربین‌های دوگانه برای ایجاد عمق تصویر و تهیه عکس‌های ۳ بعدی بسیار کارآمد هستند.
 

Dual-camera-module-for-iPhone-7-Plus-according-to-Chuansong.me.jpgLeak-from-a-Weibo-user.jpg1Leak-from-a-Weibo-user.jpgLeak-from-a-Weibo-user.jpg2

منبع : PhoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا