اخبار

تصاویری از رنگ طلایی و خاکستری مدل جدید گلکسی جی ۳ فاش شد

سامسونگ گلکسی جی ۳ را حدود کمی بیشتر از شش ماه پیش وارد بازارهای عمومی کرد و بعد از موفقیت فروش در بازارهای محلی، این مدل به بازارهای جهانی نظیر کشور آمریکا نیز ارسال شد. به‌تازگی نیز تصاویری منتشر شده که ادعا می‌کند مدل جدید گلکسی جی ۳ (Galaxy J3) به‌زودی عرضه خواهد شد.
تصاویری که از مدل جدید گلکسی جی ۳ لو رفته است، از منبعی در کشور چین در فضای مجازی منتشر شده است و منبع مبدا ادعا می‌کند که این تصاویر متعلق به مدل رسمی و رندرهای سه‌بعدی داخل کمپانی سامسونگ از این محصول هستند. اگر این تصاویر واقعی باشند، شما در گالری تصاویر زیر، در حال نگاه کردن به مدل جدید گلکسی جی ۳ در رنگ طلایی هستید:
 
 
به دلیل اینکه این عکس‌های لو‌ رفته برای اولین بار از کشور چین منتشر شده است، احتمال زیادی وجود دارد که سامسونگ آنها را برای یکی از مهم‌ترین شرکای خود در این کشور، یعنی اپراتور مخابراتی چاینا تلکام (China Telecom) ارسال کرده باشد و در یکی از مراحل ارسال، توسط کارمندان این کمپانی به بیرون درز کرده باشد. البته تصاویر فاش‌شده تنها به مدل طلایی محدود نمی‌شود و در گالری زیر نیز می‌توانید عکس‌های مربوط به رنگ خاکستری مدل جدید گلکسی جی ۳ را مشاهده کنید:
 

مدل جدید گلکسی جی ۳ با بدنه‌ی پلاستیکی

دیوایسی که در این عکس‌ها ادعا می‌شود که گلکسی جی ۳ باشد، دارای شماره مدل SM-J3119 است و به‌طور عجیبی تمام اعدادی که بر روی صفحه‌ی نمایش آن قرار دارند، به عدد ۱۸ اشاره می‌کنند که احتمالا این موضوع به دلیل آن باشد که سامسونگ قصد دارد حدود دو هفته‌ی دیگر و در روز هجدهم ماه ژوئن (شنبه ۲۹ام خرداد ماه) از این محصول رونمایی کند و این اعداد به‌نوعی یک سرنخ پنهان در این عکس‌ها محسوب می‌شوند.
همانطور که از روی تصاویر مشخص است، مدل جدید گلکسی جی ۳ دارای بدنه‌ی پلاستیکی خواهد بود و این نمی‌تواند خبر چندان خوشحال‌کنند‌ه‌ای برای خریداران احتمالی این اسمارت فون میان‌رده باشد؛ استفاده از پلاستیک از آنجا مشخص می‌شود که هیچ نوار آنتنی بر روی پنل پشتی و بدنه دیده نمی‌شود و البته درب پنل پشتی هم قابل برداشته شدن است.
پیش‌بینی می‌شود که گلکسی J3 با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای که در فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز فعالیت می‌کند، نمایشگر ۵ اینچی از نوع پنل‌های AMOLED و با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی فول اچ دی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در پشت و باتری قابل جابجا شدن عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا