اخبار

تصاویر جدیدی از گلکسی اس ۷ سامسونگ در حالت روشن منتشر شد

به زودی شاهد کنفرانس‌های خبری کمپانی‌های بزرگی همچون سامسونگ و ا‌ل‌جی در MWC 2016 خواهیم بود که قرار است از جدیدترین پرچم‌داران خود رونمایی کنند. تا به حال اخبار زیادی از دو پرچم‌دار گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge در فضای مجازی منتشر شده. تصاویر مدل اج نیز دیروز در یک وب سایت اماراتی قرار گرفت، حال گویا نوبت به گلکسی S7 رسیده تا شاهد تصاویر و ویدیوی آن باشیم.
طبق اطلاعاتی که منبع ما منتشر کرده، گلکسی S7 همراه با سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمیلو خواهد بود و از مجوزهای IP67 یا IP68 بهره خواهد برد. این مجوزها به معنی مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک به درون گوشی‌ست. یک دوربین ۱۲ مگایپکسل (پیکسل‌های بزرگ‌تر، به احتمال زیاد از تکنولوژی BRITECELL استفاده شده) نیز عقب گوشی قرار خواهد داشت.
در درون گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) یک باتری با ظرفیت ۲,۸۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت قرار داده شده تا بتواند انرژی لازم گوشی را تامین کند. منبع به اینکه می‌توان از کارت حافظه‌ی میکرو اس دی نیز استفاده کرد اشاره کرده، و همچنین گفته که از USB نوع C خبری نخواهد بود. البته این‌ها تنها اطلاعاتی که منتشر شده نیستند.
شخصی که گوشی را در اختیار داشته توانسته چند عکس و همچنین یک ویدیو از گوشی تهیه کرده و در فضای مجازی قرار دهد، که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. اگر ویدیو را مشاهده نمایید خواهید دید که شباهت بسیاری میان این گوشی با جد خود، گوشی گلکسی اس ۶ ( Galaxy S6 ) وجود دارد. حتی بخشی از رابط کاربری TouchWiz نیز شباهت به آنچه که در پرچم‌دار فعلی دیده بودیم داشت.
نکته‌ی بعدی در مورد برآمدگی دوربین عقب گوشی‌ست که مانند اخباری که در گذشته منتشر شده بود، میزان آن کاهش یافته است. انجنای موجود در عقب گوشی نیز به چشم می‌آید و همچنین می‌توان مشاهده کرد که گوشی از طراحی شیشه و فلز بهره می‌برد. گفته شده که پرچم‌دار جدید کمپانی دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ برای بازار چین و آمریکا و تراشه‌ی Exynos 8890 برای دیگر نقاط جهان خواهد بود. هر دو مدل از ۴ گیگابایت رم استفاده کرده و در فضاهای ذخیره‌سازی داخلی مختلف عرضه خواهند شد.
 

ویدیو و تصاویر جدیدی از گلکسی S7 منتشر شد ۱ویدیو و تصاویر جدیدی از گلکسی S7 منتشر شد ۲

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا