اخبار

مشخصات و تصاویر دستگاه موتورولا Moto Z2 Play در TENNA مشاهده شد

مشخصات و تصاویر دستگاه موتورولا Moto Z2 Play در TENNA مشاهده شد

اسمارتفون Moto Z2 Play به‌تازگی توسط TENNA تاییدیه دریافت کرده است و با توجه به اطلاعاتی که در این وبسایت انتشار یافته است ظرفیت باتری این گوشی ۲۸۲۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. بنابراین نسبت به موتو زد پلی اندازه ظرفیت باتری ۲۰ درصد کاهش یافته است چرا که دستگاه اولیه از یک باتری با ظرفیت ۳۵۱۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند.

هم چنین این گوشی میان رده با یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل طراحی شده است. به همراه یک چیپ‎ست اسنپدراگون ۶۲۶ کوالکام با هشت هسته پردازشی با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز خواهد بود و از آنجایی‌که مصرف انرژی کم‌تری در مقایسه با نسل قبل دارد و به‌طور کلی، این پردازنده کم‌مصرف است،  ظرفیت باتری Moto Z2 Play برای تأمین انرژی موردنیاز برای این گوشی کافی خواهد بود.

در بخش دوربین ،دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در موتو زد پلی، هم‌اکنون جای خود را به یک شاتر ۱۲ مگاپیکسلی در Moto Z2 Play داده است. با اینکه رزولوشن دوربین در این مدل کاهش یافته، انتظار داریم که عملکرد دوربین اصلی در نسل جدید گوشی موتو زد پلی موتورولا در مقایسه با نسل قبل بهتر باشد.

همچنین چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‎داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است و در مقایسه با نسل قبل، می‌توان گفت که تقریباً دو برابر فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی در اختیار خواهید داشت.

تصاویر دستگاه موتورولا Moto Z2 Play

تصاویر دستگاه موتورولا Moto Z2 Play

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا