اخبار

تصاویر دو Mi Phone ناشناس با صفحه های قوس دار در فضای مجازی رویت شد !!!

سری موبایل های ردمی کمپانی Xiaomi به سرعت در حال رشد هستند و انتظار می رود که در افزایش سهم این ابرقدرت چینی در بازار هم نقش قابل توجهی را ایفا کنند. ترکیب کارایی و طراحی قابل قبول در کنار قیمت های رقابتی جو مناسبی را برای عرضه این محصولات فراهم آورده است. موبایل های ردمی ۲، ردمی ۳ و ردمی نوت موفقیت های بزرگی را برای شیائومی به ارمغان آورده اند و به نظر می آید که این روال همچنان ادامه داشته باشد.
Redmi 4، عضو جدید این سری که احتمالاً در آینده نزدیک با چیپست Helio X20 وارد بازار می شود اخیراً حضور پررنگی در اخبار داشته است و حال تصاویری منسوب به این دیوایس در خروجی سایت های خبری قرار گرفته است. بدنه فلزی یکپارچه، حسگر اثر انگشت در قسمت پشت و شباهت هایی با محصولات پیشین سری ردمی در این تصاویر به چشم می آیند.
صفحه قوس دار هم از جمله مشخصه های متفاوت به نمایش در آمده در تصویر است. گفته شده است که ردمی ۴ دارای دو گیگا بایت رم و ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی (حداقل در یکی از نسخه ها) خواهد بود، هر چند هنوز نمی توان از هیچ یک از موارد فوق مطمئن شد.
گفتنیست که تصویری مربوط به دیوایس دیگری از کمپانی شیائومی که دارای صفحه نمایش قوس دار است هم امروز در وبسایت XiaomiToday منتشر شد که ممکن است نسخه دیگری از ردمی ۴ باشد چرا که عرضه دو محصول مختلف با چنین صفحه ای به صورت همزمان قدری عجیب به نظر می رسد.
 

curved mi phone

xiaomi redmi 4

xiaomi redmi 4 curved display

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا