اخبار

تصاویر رندر رسمی تلفن هوشمند گلکسی C5 لو رفتند

در صورتی که اخبار ما را دنبال کرده باشید حتما از این موضوع با خبر هستید که سامسونگ به‌زودی دو تلفن هوشمند گلکسی C5 و گلکسی C7 را در کشور چین رونمایی و عرضه خواهد کرد. حال، درست قبل از رونمایی گلکسی سی ۵ (Galaxy C5) تصاویر رندر این رسمی این گوشی در فضای مجازی قرار گرفته است.
همان‌طور که در مقدمه خواندید تصاویر رندر تلفن هوشمند گلکسی C5 در فضای مجازی قرار گرفته که به لطف آن‌ها می‌توانیم نگاهی به طراحی نهایی این موبایل بیندازیم. این دیوایس مدتی است که از تنا مجوز دریافت کرده و همین امر به ما کمک می‌کند تا بدانیم که به‌زودی شاهد رونمایی از این دیوایس خواهیم بود؛ زیرا محصولاتی که پروسه‌ی ساخت آن‌ها تمام شده و کمپانی سازنده‌ی آن‌ها قصد دارد تا محصولات خود را در چین عرضه کند در مرحله‌ی نهایی خود باید از تنا مجوز دریافت کند.
در شایعاتی که در مورد این گوشی منتشر شده بود اطلاعات تقریبا کاملی در مورد مشخصات استفاده شده در این گوشی و همچنین جنس بدنه‌ی آن دریافتیم. تلفن هوشمند گلکسی C5 قرار است از بدنه‌ی تماما فلزی بهره برده و مشخصات سخت افزاری میان رده‌ای را به کاربران ارائه دهد.
طبق اطلاعاتی که در مورد تلفن هوشمند گلکسی C5 داریم قرار است محصول جدید سامسونگ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ ساخت کوالکام بهره گیرد. بر روی این تراشه، یک عدد پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ قرار دارد. این دیوایس دارای صفحه‌ی ۵٫۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی بوده و از پنل آمولد بهره می‌برد.
۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت نیز حافظه‌ی ذخیره‌سازی در محصول جدید سامسونگ تعبیه شده که به لطف درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی می‌شود این میزان را افزایش نیز داد. تلفن هوشمند گلکسی C5 قرار است که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو بوده و همچنین از ارتباطات LTE پشتیبانی کرده و باتری با ظرفیت ۲,۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت داشته باشد.
در عقب گوشی گلکسی سی ۵ دوربینی با سنسور ۱۶ مگاپیکسل قرار گرفته که از فلش دوگانه بهره خواهد برد و اگر گوشی را بچرخانید در جلوی آن یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مشاهده خواهید کرد.
در کنار گلکسی C5 انتظار می‌رود که گلکسی C7 نیز معرفی شود. این محصول دارای صفحه‌ی ۵٫۵ اینچی بوده و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ بهره خواهد برد. ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز در محصول جدید سامسونگ قرار داده شده است.
انتظار می‌رود که در هفته‌ای که پیش رو داریم شاهد رونمایی از تلفن هوشمند گلکسی C5 و C7 در چین باشیم؛ البته سخنی از عرضه‌ی جهانی این دو کوشی به میان نیامده است.

گالری تصاویر رندر تلفن هوشمند گلکسی C5

 

Untitled-5

تلفن هوشمند گلکسی C5

تلفن هوشمند گلکسی C5

تلفن هوشمند گلکسی C5تلفن هوشمند گلکسی C5

تلفن هوشمند گلکسی C5

تلفن هوشمند گلکسی C5

 
 
 
منبع androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا