اخبار

تصاویر شماتیک از طراحی آیفون ۷ پلاس:دوربین دوال، شارژ وایرلس و غیره

اخیراً بازار شایعات در مورد پرچمدار بعدی اپل داغ داغ است. تحلیل گر نام آشنای اپل، مینگ چی کو که ساکن کوپرتینوست در هفته گذشته مدعی شده بود که هیچ آیفونی با نام آیفون ۷ در کار نخواهد بود. علاوه بر این، شایعه دیگری پیش از ادعای مینگ چی کو به ایجاد یک تغییر چشمگیر در دکمه سنتی هوم اشاره کرده بود و اکنون مجله چینی Mac Fan نیز با انتشار چند تصویر شماتیک از آیفون ۷ پرو که احتمالاً جانشین گوشی آیفون ۶ اس پلاس کنونی خواهد شد، به بازار داغ شایعات قدم گذاشته است. در ادامه با ما همراه باشید.
به نظر شما این تصاویر شماتیک چه چیزی را به ما نشان می دهند؟ هم اکنون اطلاعات زیادی از نسل بعدی آیفون های اپل در دست ما نیست اما این تصاویر یک بار دیگر روی حذف جک ۳٫۵ میلی متری هدفون تاکید می کنند و به نظر می رسد که اپل قصد دارد Beats Electronics خود را راه اندازی کند تا بتواند چند پورت صوتی لاتینینگ اختصاصی بسازد. شایعه اخیر همچنین به تنظیمات دوربین دوال پشتی این گوشی اشاره کرده است که پیش از این در شایعات گذشته نیز در مورد آن شنیده بودیم.
 

آیفون 7 پلاس

علاوه براین پیش بینی می شود که طراحی متالیک بدنه آیفون عمدتاً به دلیل استفاده از قاب شیشه ای پشت و جلو کنار گذاشته شود و طراحی آیفون ۷ پلاس بیش از پیش به آیفون۴ و آیفون ۴ اس نزدیک شود. این تصاویر شماتیک نشان می دهند که ابعاد آیفون ۷ پلاس هیچ تغییری نسبت به مدل کنونی نداشته است البته نمی توان از روی این تصاویر با قطعیت تشخیص داد که طراحی کلی تغییر خاصی داشته است یا خیر. همچنین سه حفره کوچک در قاب پشتی تعبیه شده که نشان دهنده شارژ وایرلس است.
به نظر می رسد که اپل تغییرات و بهبودهای چشمگیر خود را برای مدل های ۲۰۱۷ نگه داشته است و خانواده آیفون ۷، با بهبودهای اساسی به میدان خواهند آمد. بنابراین ممکن است سخنان اخیر کو در مورد پول و درآمد اپل درست باشد و کاهش اخیر چشمگیری که در فروش آیفون ها اتفاق افتاده در صورتی که مدل های نسل بعدی نیز در طراحی خود تنها از تغییرات ابتدایی بهره بگیرند با همین روال ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا