اخبار

تصاویر فاش شده از آیفون ۷ تقلبی هستند

این روزها که بازار شایعات آیفون ۷ (iPhone 7 ) بسیار داغ است، سودجویان اینترنتی با انتشار تصاویر تقلبی از پرچمداران اپل ( Apple ) در صدد کسب دنبال کننده‌ های بیشتری هستند. چندی پیش تصاویری منتسب به اپل آیفون ۷ به بیرون درز کرد که حالا تقلبی بودن آنها به وضوح اثبات شده است.

تصاویری که از آیفون ۷ توسط Onleaks فاش شد،حاکی بر آن است که ما در آیفون جدید اپل شاهد دکمه‌ی فیزیکی هوم  ( Home Button ) نیستیم و به جای آن از یک دکمه‌ی خازنی استفاده شده.
 
در دنباله‌ی این شایعات بی سر و ته (!)، تایید شد که پرچمدار نسل هفتمی اپل از جک ۳.۵ میلی متری هدفون ( یا هندزفری ) بی بهره است. در تصویر دیگری که باز هم توسط OnLeaks منتشر شد، مشخص گردید که خبری از جک ۳.۵ میلی متری و دکمه‌ی هوم در آیفون ۷ نیست نیست.
 
اما اگر با دقت بیشتری به تصویر منتشر شده از سوی این منبع توییتری نگاه کنیم، در می‌یابیم که تصویر افتاده شده در سطح براق زیرین آیفون ۷، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که دارای جک ۳.۵ میلی متری است! پس به جرات می‌توان گفت که تصاویر فاش شده تا کنون، همگی تقلبی بوده و یا کانسپت هستند و تا ملاقات آیفون ۷ باید تا آمدن تابستان امسال صبر کنیم.
 

آیفون 7 تقلبی

اگر به بازتاب تصویر بر روی سطح براق زیرین آیفون دقت کنید ، جک هدفون به خوبی مشخص بوده و تقلبی بودن عکس اثبات می شود

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا