اخبار

تصاویر مفهومی و مشخصات گوشی اکسپریا سی ۶ اولترا به بیرون درز کرد

درحالی‌که اخبار و شایعاتی اطراف گوشی اکسپریا سی ۶ هستند، محصولی به نام اکسپریا سی ۶ اولترا سروکله‌اش پیدا شده است که با مشخصاتی عالی نظیر دو دوربین ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی و یک صفحه نمایش بدون حاشیه سروصدای زیادی را به پا کرده است. هرچند که هنوز سونی این محصول را معرفی نکرده است.

خط تولید گوشی‌های سری اکسپریا سونی با توجه به مشکلات موجود در تراشه‌های اسنپدراگون ۸۱۰ سال گذشته، سال نه چندان موفقی را گذراند. تراشه‌ای که به ‌جهت داغ شدن بیش از حدش شهرت یافته و خریداران گوشی‌های اکسپریا زد ۴ در ژاپن را بسیار ناراضی کرده بود. بااین‌حال کمپانی سونی همچنان با مشکلات جنگید. حال خبر‌هایی از گوشی هوشمند معرفی نشده‌ی اکسپریا سی ۶ به گوشی می‌رسد. در تازه‌ترین گزارش اطلاعات و رندرهایی در خصوص یک گوشی هوشمند به نام اکسپریا سی ۶ اولترا (Xperia C6 Ultra) منتشر شده است.
گوشی هوشمند اکسپریا سی ۵ تنها گوشی از این کمپانی بود که در ماه اوت سال گذشته معرفی شد. با توجه به کسب محبوبیت خوبی که این محصول به دست آورد دور از انتظار نبود که در سال جدید منتظر عرضه نسل جدید این گوشی هوشمند، اکسپریا سی ۶ و یا اکسپریا سی ۶ اولترا (Xperia C6 Ultra) باشیم.
 

گوشی اکسپریا سی 6 اولترا

گوشی اکسپریا سی 6 اولترا
گوشی اکسپریا سی 6 اولترا
گوشی اکسپریا سی 6 اولترا
اکسپریا سی ۶ اولترا محصولی است که به نظر می‌رسد از دوربین سلفی قدرتمندی بهره خواهد برد و با توجه به تصاویری که ماه گذشته از آن به بیرون درز کرد شما با یک محصول مجهز به صفحه نمایش لبه به لبه روبه‌رو خواهید بود. علاوه بر تصاویر باید به مشخصات اکسپریا سی ۶ اولترا اشاره کرد که به‌وسیله NowhereElse انتشار یافته است. این هندست در مقایسه با نسل گذشته خودش از نظر سخت‌افزاری خیلی تغییر نکرده تا همچنان این گوشی را یک محصول میان رده بدانیم. صفحه نمایش ۶ اینچی فول اچ دی، تراشه ۸ هسته‌ای MT6755 ساخت مدیاتک با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali- T860، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات انتشار یافته و البته تأیید نشده‌ی این محصول معرفی نشده است.
در کنار دوربین پشتی ۲۰ مگاپیکسلی، ما شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی هستیم که همراه با یک فلش LED خبر از سنگ تمام گذاشتن سونی برای دوربین این محصول می‌دهد. به نظر می‌رسد برای افرادی که معتاد گرفتن تصاویر سلفی با گوشی هوشمند خود هستند، اکسپریا سی ۶ اولترا انتخابی ایده آل خواهد بود.
به هر حال با توجه به این گزارش‌ها می‌تواند گفت که اکسپریا سی ۶ و سی ۶ اولترا دو محصول میان رده فوق‌العاده هستند که به‌زودی می‌توانیم منتظر درخشش آن‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند باشیم.
منبع :phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا