اخبار

این تصاویر ممکن است متعلق به نسل جدید گوشی Droid لنوو باشد

رویداد بزرگ لنوو در تاریخ ۹ ام ژوئن اتفاق خواهد افتاد، و یکی از چیز هایی که ما ممکن است در این رویداد(یا کمی بعد تر از آن) مشاهده کنیم، سری جدید گوشی های دروید است.
گزارش گر سایت VentureBeat آقای اوان بلاس، تصویری را لیک کرده که نشان می دهد نسل جدید گوشی های دروید در سه رنگ مختلف عرضه خواهند شد و البته که بسیار جذاب به نظر می رسند.
 

lenovo-droid-660x330

طراحی این گوشی ها بسیار برایمان آشناست و بسیار شبیه آنچه که از گوشی موتو زد لو رفته است، می باشد. در واقع به غیر از تعویض نام موتو با دروید در زیر دوربین، ما هیچ تفاوت دیگری بین این دو برند مشاهده نمی کنیم. شاید این خبر، بد نباشد. سری دروید منحصرا برای اپراتور موبایل وریزون تولید می شوند و وریزون هم عادت بدی در دخالت در طراحی و ساخت گوشی دارد. به همین خاطر احتمال دارد ما شاهد لوگوی بزرگ وریزون در جلوی گوشی باشیم.

به نظر می رسد این گوشی ها از موتومد نیز پشتیبانی به عمل می آورند.

به نظر ما بهترین از بین این سه گوشی، مدل طراحی سیاه که در سمت چپ است از همه بهتر است. هر سه مدل واقعا زیبا هستند.
در کنار این عکس های لو رفته از این گوشی ها، بلاس اخباری از سری جدیدی از لوازم جانبی موتو زد را منتشر کرده که به نظر می رسد گوشی های دروید نیز از این لوازم جانبی پشتیبانی خواهند نمود(اگر به پایین گوشی ها نگاهی بیاندازید متوجه کانکتور هوشمند می شوید!). این لوازم جانبی که موتو مد نامیده می شوند، زمانی که به گوشی وصل هستند امکانات جدیدی را به گوشی اضافه می کنند. بلاس تعدادی از آن ها را نام برده است که ابزار هایی مانند پروژکتور، ببلدگو های JBL و دوربین اضافی ساخت Hasselblad را شامل می شود.
منبع : The Verge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا