اخبار

تصاویر منتشر شده از سنسور شناساگر لمسی و باتری آیفون ۶

سایت فرانسوی Nowhereelse.fr به تازگی تصویری را منتشر کرده که در آن سنسور شناساگر لمسی Touch ID برای نسل جدید آیفون را نشان داده است.


در نگاه اول تصویر مشابه سنسور استفاده شده در آیفون ۵S هستند که نخستین گوشی هوشمندی بود که از این تکنولوژی استفاده کرد، اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه تقاوتهای جزئی در سنسور اصلی و این تصویر خواهید شد. این تفاوت عمدتا مربوط به لبه‌هایی از سنسور است که به بخش فلزی دستگاه متصل می‌شوند.
پیش از این گزارش شده بود که سری ارتقا یافته شناساگر لمسی بر روی بهبود طراحی داخلی خود تمرکز خواهد کرد تا اسکنر اثر انگشت را با دوام تر و حساس تر کند و از آنجاییکه اپل بطور جدی بدنبال راهکارهای پرداخت از طریق موبایل است ارتقای سطح امنیت و عملکرد سنسور بسیار حیاتی خواهد بود. همچنین گزارشات مختلفی نیز مبنی بر استفاده از این سنسور در آیپد منتشر شده است و حتی گفته می‌شود که کارخانه TSMC سایت تولیدی خود را برای تولید سنسورهای آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳ گسترش داده است.

این سایت همچنین تصویری را منتشر کرده است که مدعی است باتری نسخه ۴٫۷ اینچی آیفون ۶ است. این باتری ۱۸۱۰ میلی آمپر ساعتی در صورت حقیقت پیشرفت بسیار خوبی نسبت به باتری آیفون ۵اس با حجم ۱۵۶۰ میلی آمپر ساعت محسوب می‌شود.
پایان خبر./

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا