اخبار

تصاویر واقعی منتسب به گلکسی اس ۷ منتشر شد

به تازگی تصویر رندری توسط ایوان بلس (Evan Blass) در حساب کاربری او (eveleaks@) قرار گرفته که نشان می‌دهد پرچم‌دار جدید سامسونگ تقریبا مشابه به گلکسی اس ۶ (Galaxy S6) بوده و تفاوت اندکی میان این دو وجود دارد.
ایوان گفته که این گوشی در دو سایز معرفی خواهد شد. مدل اول دارای یک صفحه‌ی ۵.۱ اینچی بوده و طراحی صافی خواهد داشت «گلکسی S7»، و مدل دیگر نیز از صفحه‌ی ۵.۵ بهره برده و دارای لبه ‌های منحنی خواهد بود «گلکسی S7 Edge». جالب است بدانید که ایوان گفته طراحی این دو مدل مانند مدل‌های سال قبل خواهد بود که در گلکسی S6 و S6 Edge دیده بودیم.
صفحه‌ی موبایل‌ها دارای پنل Super AMOLED با رزولوشن QHD بوده و همچنین از قابلیتی به نام «همیشه روشن» بهره خواهند برد. این قابلیت اجازه می‌دهد تا بدون مصرف زیاد باتری به محتویات قابل درخشش (مانند زمان و هشدارها) نگاه کنید. البته اشاره ای به صفحه‌ی حساس به میزان فشار که در آیفون ۶S استفاده شده بود، نشده است.
بنابر گزارشات قرار است که گوشی گلکسی S7 با تراشه‌ی ۴ هسته ای اسنپدراگون ۸۲۰ در بازار آمریکا و چین و با تراشه‌ی ۸ هسته ای Exynos 8890 در دیگر نقاط جهان عرضه شود. این موبایل دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بوده و در ۲ مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی معرفی خواهد شد. باتری در هر دو مدل، غیر قابل تعویض بوده و از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهند کرد. یک باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت برای گلکسی S7 و یک باتری ۳,۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز برای گلکسی S7 Edge در نظر گرفته شده است.
گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در عقب با روزنه‌ی لنز f/1.7 بوده و در جلو نیز از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده تا کاربران بتوانند از خود عکس سلفی گرفته و از قابلیت چت ویدیویی بهره ببرند. همچنین گفته شده که درگاه میکرو اس دی با قابلیت افزایش تا ۲۰۰ گیگابایت به گوشی‌های سامسونگ باز گشته است و نکته‌ی بعدی این است که پرچم‌داران جدید سامسونگ دارای مجوز IP67 (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک) هستند.
 

گلکسی S7 تقریبا شبیه به گلکسی S6 خواهد بود۱۳گلکسی S7 تقریبا شبیه به گلکسی S6 خواهد بود۱۲گلکسی S7 تقریبا شبیه به گلکسی S6 خواهد بود

منبع: Mashable

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا