اخبار

تصاویر واقعی و رسمی شیائومی می میکس ۲ اس منتشر شد

همانطور که انتظار می رفت، سر انجام تصاویر واقعی و رسمی شیائومی می میکس ۲ اس منتشر شد. در این تصاویر طرای شبیه به آیفون ایکس و وجود بریدگی را نمی بینیم.
در شایعاتی که هفته های گذشته به گوش می رسید صحبت های زیادی پیرامون قرار گیری دوربین سلفی در سمت راست گوشه بالای صفحه نمایش گوشی شیائومی می میکس ۲ اس بود اما تصاویر رسمی شیائومی می میکس ۲ اس که حالا از طریق شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، این اطلاعات را رد می‌کنند.
در این تصاویر، وو یی فن (Wu Yifan) که با نام هنری کریس وو (Kris Wu) شناخته می‌شود را می‌بینیم که Mi Mix 2s را در دست داشته و طراحی بخش جلویی موبایل را نشان می‌دهد. مطابق با این عکس‌ها، حاشیه‌های بخش پایینی صفحه کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسند و این یعنی به احتمال زیاد، محصول پیش رو شباهت بسیاری به Mi Mix 2 خواهد داشت.
مدیر اجرایی شرکت شیائومی از رونمایی رسمی این گوشی در تاریخ ۷ فروردین ماه خبر داد و اعلام کرد ده نفر از مهمانان خوش‌شانس، برنده جایزه سفر رفت و برگشت به بزرگ‌ترین موزه هنر مدرن جهان، مرکز ژرژ پمپیدو در فرانسه خواهند شد.
همچنین پک هدیه شامل یک بلیط می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت رایگان وارد مرکز پمپیدو شوند؛ جایی که سه گوشی بدون حاشیه می میکس، می میکس ۲ و می میکس ۲ اس هم نمایش داده می‌شوند.
شیائومی می میکس ۲ اس با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ روانه بازار خواهد شد. تصویر لورفته از برچسب جعبه این گوشی نیز وجود ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را تایید می‌کند.
هفته آینده، سایر جزئیات فنی شیائومی می میکس ۲s به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا