اخبار

تصاویر کاور پشت هواوی پی۹ دوربین دوگانه و سنسور اثرانگشت را تایید می کند

پیشتر اخباری مبنی بر استفاده از ترکیب دوربین دوگانه در پرچم‌دار جدید کمپانی هواوی به نام هواوی پی ۹ ( Huawei ) منتشر گردید. حال، تصاویری از قاب این گوشی منتشر شده که یکبار دیگر وجود دوربین دوگانه در این گوشی را تایید می‌کند.
هواوی یکی از موفق‌ترین کمپانی‌ها در سال گذشته بود. این کمپانی چینی که در ساخت گوشی فعالیت می‌کند توانسته در سال گذشته تقریبا ۱۱۰ میلیون موبایل به فروش رساند که یک پیشرفت عالی نسبت به سال ۲۰۱۴ به حساب می‌آید. با این پیشرفت، هواوی توانست به سومین کمپانی بزرگ در دنیا تبدیل گردد.
این کمپانی در سال گذشته محصولاتی مانند گوشی هواوی پی ۸ ( Huawei P8 )، ساعت هواوی ( Huawei Watch )، هواوی میت ۸ ( Huawei Mate 8 )، و نکسوس ۶ پی ( Nexus 6P ) را عرضه کرده است. حال به نظر می‌رسد که اولین محصول مهم کمپانی برای سال ۲۰۱۶ باید گوشی هواوی پی ۹ ( Huawei P9 ) باشد.
هواوی سه مدل از سری P8 در سال گذشته معرفی کرد: هواوی پی ۸، پی ۸ مینی، و پی ۸ مکس. احتمالا باید امسال نیز شاهد معرفی سه مدل از پرچم‌دار جدید هواوی باشیم. تا به حال شایعات و تصاویری نیز در مورد گوشی منتشر شده و احتمالا تا عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی هواوی تنها یک یا شاید هم دو ماه باقی مانده است.
مدتی پیش تصاویر رندر هواوی P9 منتشر شد، سپس مشخصات سخت افزاری آن به بیرون درز کرد. حال گویا نوبت به تصاویری از قاب گوشی رسیده است. افشاگر معروف ایوان بلس (evleaks@) به تازگی تصاویری از قاب گوشی در حساب کاربری توییتر خود قرار داده که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. در تصاویر می‌توان جای سنسور اسکنر اثر انگشت که در عقب گوشی قرار خواهد داشت را مشاهده کرد، همچنین جایی برای دوربین دوگانه گوشی تعبیه شده که تقریبا استفاده از ترکیب دوگانه دوربین در این گوشی را تایید می‌کند.
با نگاه کردن به انتهای قاب می‌توان محل درگاه micro USB / USB Type-C (یکی از این دو مورد استفاده خواهد شد)، یک برطرف کننده نویز میکروفون، و جایگاه بلندگو‎ را مشاهده کرد.
بنابر آخرین اخبار منتشر شده، هواوی پی ۹ دارای یک صفحه‌ی ۵.۲ اینچی فول اچ دی بوده و از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. درون این گوشی از یک تراشه‌ی ۶۴ بیتی Kirin 955 با پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای در فرکانس ۲.۵-۲.۳ گیگاهرتز به کار رفته و دوربین جلوی گوشی نیز ۸ مگاپیکسل است. در مورد دوربین عقب گوشی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده و تنها احتمال می‌دهیم که از ترکیب دوربین دوگانه استفاده شود. این گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ خواهد بود که بر روی آن رابط کاربری EMUI سوار است.
 

استفاده از دوربین دوگانه در هواوی پی ۹ بار دیگر توسط تصاویر منتشر شده از قاب این گوشی تایید شد ۴استفاده از دوربین دوگانه در هواوی پی ۹ بار دیگر توسط تصاویر منتشر شده از قاب این گوشی تایید شد ۳استفاده از دوربین دوگانه در هواوی پی ۹ بار دیگر توسط تصاویر منتشر شده از قاب این گوشی تایید شد ۲

منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا