اخبار

تصویری از گوشی جدید سری نوبیا زد تی ای منتشر شد

شرکت چینی زد تی ای (ZTE) چند روز دیگر در تاریخ ۱۷ام ماه اکتبر (مصادف با ۲۶ام ماه مهر) طی رویدادی رسمی از گوشی‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد. به تازگی تصویری از گوشی جدید سری نوبیا زد تی ای منتشر شده است که هیچ شباهتی به شایعات قبلی نداشته و از این رو احتمال می‌دهیم با یک گوشی هوشمند کاملا جدید رو به رو باشیم.
بر اساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده بود، احتمال می‌دهیم شرکت زد تی ای طی مراسم رسمی خود از گوشی نوبیا زد ۱۱ مینی اس (nubia Z11 mini S) رونمایی کند. گوشی هوشمندی که از دوربین اصلی دوگانه برخوردار است. هنوز هیچ گونه اطلاعات دیگری از این گوشی به بیرون درز نکرده است، اما با تمامی این اوصاف امروز تصویری از یک گوشی هوشمند منتشر شد که دارای دوربین اصلی معمولی است نه دوگانه؛ بنابراین پای گوشی دیگری در میان خواهد بود.
در حقیقت یک منبع چینی امروز این تصویر را منتشر کرد که بر اساس اطلاعات موجود بر روی نمایشگر، دستگاه تنها از یک دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. پس این گمان خواهد رفت که در مراسم رسمی این کمپانی چینی شاهد معرفی دو گوشی باشیم. این امکان نیز وجود دارد که اطلاعات لو رفته مربوط به همان گوشی نوبیا زد ۱۱ مینی اس باشد و شایعات قبلی را تکذیب نماید.
 
گوشی جدید سری نوبیا زد تی ای

تصویری که مشاهده می‌کنید امروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شد. از طرفی منبع خبر معتقد است که این دستگاه، گوشی جدید سری نوبیا زد تی ای است. همان طور که در تصویر نمایان است این گوشی از فریمی فلزی برخوردار بوده و بر روی نمایشگر گوشی نیز اطلاعات مشخصات فنی آن درج شده است. بر اساس اطلاعاتی که بر روی صفحه نمایش و از سوی تست آنتوتو فاش شده، گوشی جدید سری نوبیا زد تی ای از یک دوربین اصلی با دقت ۲۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی مجهز به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. با توجه به این مشخصات می‌توان به سادگی متوجه شد که محصول جدید زد تی ای، گوشی هوشمند دوربین محور خواهد بود.
هنوز هیچ‌گونه اطلاعات دیگری از این گوشی مرموز به بیرون درز نکرده است و حتی نام آن را نیز نمی‌دانیم. در هر صورت آنچه که می‌دانیم این است که میزان دقت تصویر دوربین اصلی و سلفی آن یک رده بالاتر از پرچمدار فعلی این شرکت، یعنی زد تی ای نوبیا زد ۱۱ (nubia Z11) است. این گوشی که در ماه جولای معرفی شد و از دوربین‌های اصلی و سلفی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا