اخبار

تصویر جدیدی از محتویات سال ۲۰۱۹ بازی Hitman 2 منتشر شد

این استودیو از زمانی که این بازی را تولید کرده است دائما آن را با به‌روزرسانی‌های متعدد توسعه می‌دهد و همچنین قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. به تازگی از محتویات سال ۲۰۱۹ این بازی عکسی منتشر شده است که به خوبی می‌توان متوجه شد که محتویات این بازی در سال میلادی جاری دقیقا در چه سبکی هستند.

ابتدا باید اشاره کنیم که محتوای بازی Hitman 2 به دو دسته تقسیم می‌شود به‌گونه‌ای که بخشی از محتوای آن برای تمامی کاربران در نظر گرفته شده است و بخشی دیگر از محتوای آن نیز تنها برای کاربرانی در نظر گرفته شده‌اند که نسخه سیلور و گلد ادیشن بازی Hitman 2 را خریداری کرده‌اند. این دسته از کاربران می‌توانند محیط جدید The Bank، نقشه Hantu Port و دو عدد Assignment جدید را به‌صورت رایگان در بهار و تابستان دریافت کنند.

از جمله محتویات انحصاری این بازی که برای کاربران گلد ادیشن در دسترس است می‌توان به‌محیط The Resort، نقشه The Prison و دو عدد Assignment جدید اشاره کرد. انتظار می رود توسعه دهندگان بازی محتویات بیشتری در اختیار دارندگان بازی Hitman 2 قرار دهند. عنوانی که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست موردتوجه علاقمندان به بازیهای ویدئی از جمله اکشن مخفی کاری قرار گیرد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا