اخبار

تصویر جدید گوشی هوشمند ال جی بدون بریدگی بالای صفحه نمایش فاش شد

تصویر جدید گوشی هوشمند ال جی که این طور به نظر می رسد که مربوط به یکی از گوشی ها پرچم دار جدید ال جی باشد به تازگی فاش شد.
تصویر جدید گوشی هوشمند ال جی که دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی بوده و از بریدگی صفحه نمایش برخوردار نیست به تازگی در فضای مجازی منتشر شده. به نظر می رسد این گوشی با حاشیه صفحه نمایش بسیار کم و بدنه ای ظریف ساخته شده باشد. نمایشگر محصول جدید ال‌جی گوشه‌های گردی دارد و کلیدهای صدا در سمت چپ دستگاه جای گرفته‌اند. کلید پاور یا قفل دستگاه در سمت راست گوشی قرار دارد و کلیدهای ناوبری از نوع نرم‌افزاری هستند.

مطالب مرتبط:

این تصویر تنها قاب جلویی گوشی را نشان می دهد بر این اساس گمان بر این است که سنسور اثر انگشت در پشت گوشی قرار خواهد گرفت. گوشی جدید ال‌جی در بین دسته‌های پایین‌رده و میان‌رده قرار می‌گیرد و نسبت تصویر آن دو به یک یا همان ۱۸ به ۹ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۶۴۰ است. می‌توان احتمال داد که گوشی مورد بحث از سری Q باشد؛ اما این موضوع صرفا در حد حدس و گمان است و اطلاعاتی در رابطه با آن توسط منبع عنوان نشده است.
با توجه به میان رده بودن این گوشی ، استفاده از پردازنده سری ۴۰۰ یا ۶۰۰ اسنپدراگون به همراه ۲ یا ۳ گیگابایت رم در آن دور از ذهن نیست. اندروید اوریو و محیط کاربری اختصاصی ال‌جی، نرم‌افزار این گوشی را تشکیل خواهند داد و احتمالا باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری وظیفه‌ی تأمین انرژی دستگاه را بر عهده خواهد داشت. بر اساس اخباری که به تازگی منتشر شده، شرکت کره‌ای قرار است کمتر از ۲۰ روز دیگر از پرچم‌دار جدید خود با نام ال‌جی جی ۷ تین‌کیو رونمایی کند.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا