اخبار

تصویر رسمی پیکسل گوگل توسط اپراتور کانادایی فاش شد

تنها دو روز تا زمان رونمایی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند گوگل باقی مانده است. گوگل در نظر دارد تا با برگزاری مراسمی در روز سه شنبه، نسل جدید گوشی‌های هوشمندش را در کنار گجت‌های دیگر رونمایی کند. حال دقایقی پیش، اپراتور کانادایی Bell، تصویر نسخه‌ی سفید این گوشی هوشمند را منتشر کرد. دل تصویر رسمی متعلق به پیکسل ۵ اینچی را در وب‌سایت خود قرار داد.
صفحه‌ی معرفی این گوشی هوشمند تا زمان نگارش این مطلب در صفحه‌ی مربوط به سایت بل موجود است. در توضیحات این گوشی هوشمند، بل پیکسل را معرفی کرده و آن را گوشی هوشمندی متعلق به گوگل خوانده است. همچنین می‌توان از این سایت، پیکسل را از امروز سفارش داد. انتظار می‌رود بل این صفحه را تا دقایق یا ساعاتی دیگر از دسترس خارج کند، حال آنکه به طور حتم امکان سفارش این گوشی نیز وجود ندارد. این تصویر و توضیحات همراه در صفحه‌ای با عنوان پیش فروش گلکسی نوت ۷ سامسونگ نمایش داده می‌شود.
 
پیکسل گوگل
 
نسخه‌ی سفید رنگ تفاوتی با نسخه‌ی مشکی ندارد که تصاویر آن چندی پیش فاش شده بود. به نظر می‌رسد نسخه‌ی سفید پیکسل از وجود اندروید ۷.۱ نوقا بهره می‌برد.
به نظر می‌رسد پیکسل ۵ اینچی و پیکسل ایکس ال ۵.۵ اینچی به محض معرفی در روز سه شنبه برای فروش در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.
پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل به ترتیب از وجود نمایشگر ۵ و ۵.۵ اینچی بهره می‌برند. از دیگر مشخصات فنی باید به اسنپدراگون ۸۲۱، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. پیکسل ایکس ال از وجود نمایشگری با رزولوشن QHD بهره می‌برد، حال آنکه رزولوشن نمایشگر ۵ اینچی پیکسل، فول اچ‌دی خواهد بود.

منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا