اخبار

تصویر رندر شده نوت ۸ از زوایای مختلف

به تازگی تصاویر رندر شده و مفهومی از نوت ۸ توسط Onleaks منتشر شده است که نشان دهنده نمای کلی این گوشی از زوایای مختلف است. بر اساس این تصاویر، گلکسی نوت ۸، ظاهری کاملا شبیه به گلکسی اس۸ و گلکسی اس۸ پلاس داشته و از صفحه‌نمایش خمیده و بدون حاشیه استفاده می‌کند؛ البته، ضخامت دستگاه کمی بیشتر شده تا فضای کافی برای قلم گوشی فراهم شود.
طبق این تصویر ، حسگر ضربان قلب، دوربین ها و دیگر اجزا مانند فلش به طور ردیف در پشت گوشی قرار گرفته اند. یک لایه شیشه‌ی محافظ هم، روی آن‌ها تعبیه شده است. بر اساس اطلاعات لو رفته، گلکسی نوت ۸ ابعادی معادل ۱۶۲.۴×۷۴.۵×۸.۴ میلی‌متر داشته ولی برجستگی دوربین آن، نزدیک به ۱.۱ میلی‌متر خارج از بدنه قرار دارد. این گوشی قرار است از یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ یا اکسینوس ۸۸۹۵، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۶ گیگابایت رم استفاده کند. گلکسی نوت ۸ در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی و با هزینه ای معادل ۱۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
احتمالا این گوشی توسط سامسونگ تا شهریور ماه و همزمان با معرفی آیفون ۸ به معرض نمایش عموم گذاشته خواهد شد و باید منتظر رقابت سخت دو غول بزرگ اپل و سامسونگ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ میلادی باشیم.
گلکسی نوت 8گلکسی نوت 8گلکسی نوت 8

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا