اخبار

تصویر شیائومی mi Max 2 رونمایی شد

امروز تصویری از شیائومی mi max 2 فاش شده است که کلیات صفحه جلویی این گوشی بی حاشیه را نمایش می دهد.
این تصویر گوشی را نشان می هد که شباهت بسیار زیادی به گلکسی S8 سامسونگ دارد. با اینکه حاشیه‌ی بالا و دو طرف نمایشگر مانند ویدیوی مفهومی منتشرشده بسیار کم است، به نظر می‌رسد حاشیه بیشتری در لبه پایین نمایشگر وجود دارد که احتمالاً برای جای‌گیری دوربین سلفی کاربرد خواهد داشت.
در رابطه با مشخصات‌ سخت‌افزاری گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس ۲، گفته می‌شود این مدل به نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز خواهد بود. هم‌چنین چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، قدرت پردازشی نسل جدید گوشی بدون حاشیه شیائومی را تأمین خواهد کرد و از واحد پردازش گرافیکی (GPU) آدرنو ۵۴۰ استفاده می‎کند.
احتمال می رود که mi max 2 با اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه شود چرا که نسل قبلی آن اسنپدراگون ۸۲۱ را به دنبال خود می کشید.
مدل پایه شیائومی می میکس ۲ با چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. بااین‌حال، شرکت شیائومی در نظر دارد مدل دیگری با حافظه داخلی مشابه اما ۶ گیگابایت رم ارائه دهد؛ البته در برخی از شایعات مربوط به این مدل، اعلام شده است که شاید قدرتمندترین نسخه شیائومی می میکس ۲ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.
همچنین این گوشی قدرتمند دارای دوربین ۱۹ ماپیکسلی اصلی و ۱۳ مگاپیکسلی سلفی است. این نشان دهنده قدرت چینی ها در ارائه دوربین و کیفیت تصویربرداری برای گوشی های اختصاصیشان است.
بر اساس تصویر به‌دست‌آمده از پنل پشتی می میکس ۲، حسگر اثر انگشت در بدنه پشتی گوشی بدون حاشیه جدید شیائومی و زیر دوربین اصلی قرار دارد. یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای شیائومی می میکس ۲ در نظر گرفته شده است و گمان می‌رود شرکت سازنده، این مدل را با قیمتی حدود ۷۵۰ دلار عرضه کند.
به احتمال قوی این گوشی در تاریخ ۳۱ شهریور ماه رونمایی شود تاریخی که همزمان با رونمایی محصولات جدید اپل مثل آیفون ۸، آیفون ۷ اس پلاس و …. است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا