اخبار

این تصویر لو رفته از موتو ایکس ۴ واقعی بوده است

امروز پیرامون نسل چهارم از سری موتو‌ ایکس شرکت موتورولا (Motorola Moto X) خبر جدیدی در فضای وب منتشر شد. موتو ایکس ۴ قطعا در سال جاری روانه بازار می‌شود؛ اما موضوع این خبر، زمان عرضه محصول نبوده، بلکه تصویری است که قبلا از این گوشی منتشر شده بود.
در دسامبر سال گذشته تصویری از نسل چهارم موتو ایکس در فضای وب منتشر شده بود. این محصول در آن بازه زمانی هنوز در مرحله آزمایشی بود و ما نیز اعلام کردیم که نسخه نهایی موتو ایکس ۴ احتمالا شکل و شمایل دیگری خواهد داشت. در زمینه طراحی، همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌شود، دوربین پشتی تلفن بسیار بزرگ است و مطمئنا علاقه‌مندان و منتقدان زیادی را به خود اختصاص خواهد داد؛ یا عاشق این چشم بزرگ در پشت تلفن می‌شوید و یا از آن متنفر خواهید شد.
اما اگر واقعا قصد خرید موتو ایکس ۴ موتورولا را دارید، به نظر می‌رسد تصویر منتشر شده در ماه دسامبر، مشابه با نسخه نهایی این محصول باشد. این نکته را اخیرا ایوان بلاس – لودهنده معروف و با سابقه – در اکانت توییتر خود اعلام کرده است. این توییت همراه با تصویری بود که در سال گذشته از این محصول منتشر شد. ایوان بلاس پیام خود این عبارت را وارد کرد: چه کسی فکرش را می‌کرد؟! به نظر می‌رسد این همان موتو ایکس ۴ باشد.
 
موتو ایکس 4
 
گفته می‌شود کمپانی موتورولا در رویداد ۱۷ می از موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس در دهلی هند و مکزیک رونمایی خواهد کرد و ما نیز امیدواریم این شرکت در مراسم آن ‌روز از نسل بعدی موتو ایکس نیز حرف بزند. متاسفانه برخلاف طراحی پشت محصول هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون مشخصات داخلی موتو ایکس ۴ به بیرون درز نکرده است و در این باره نیز باید شکیبا باشیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا