اخبار

تصویر لپ تاپ شیائومی نوت بوک به بیرون درز کرد !!!

روز گذشته تصویری منتسب به لپ تاپ شیائومی نوت بوک در فضای مجازی منتشر شد. در چند ماه گذشته شایعات زیادی پیرامون انتشار اولین لپ‌ تاپ شیائومی شنیده می‌شد.
شیائومی یک کمپانی نوظهور در عرصه‌ی محصولات تکنولوژی است. این کمپانی سال گذشته علیرغم دریافت عنوان سومین تولید کننده‌ی برتر گوشی‌های هوشمند در جهان توسط هواوی، این کمپانی را در داخل مرزهای چین شکست داد و در این کشور، بهترین فروش گوشی‌های هوشمند را از آنِ خود کرد. گویا شیائومی تنها به بازار گوشی‌های هوشمند توجه نکرده و سعی دارد تا در عرصه‌ی تولید محصولات دیگری چون لپ‌تاپ نیز خودی نشان دهد.

 

لپ تاپ شیائومی نوت بوک

 

شایعات حکایت از آن داشتند که اولین لپ تاپ این کمپانی با نام شیائومی نوت بوک در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ از راه خواهد رسید؛ از آنجا که از دیروز به‌طور رسمی وارد نیمه دوم سال شده‌ایم، برای اعلام رسمی لپ تاپ جدید شیائومی لحظه شماری می‌کردیم. اخیرا مدیر‌عامل این کمپانی، لی جان گفته است که او هنوز نمی‌تواند درباره‌ی این محصول صحبت کند. گفتن چنین جمله‌ای درواقع خود تائیدی بر وجود این لپ‌تاپ است؛ اما ساعاتی پیش تصاویری منتسب به لپ تاپ شیائومی در فضای آنلاین منتشر شد.
این تصویر احتمالا اولین و واضح‌ترین تصویری است که از می لپ تاپ شیائومی منتشر شده و چیزهایی را درباره‌ی این دستگاه نشان می‌دهد. اول از همه آنکه به نظر می‌رسد لپ تاپ شیائومی نوت بوک بسیار به لپ تاپ مک بوک پرو اپل شبیه بوده و گویا شیائومی می لپ‌تاپ در طراحی به‌شدت تحت تاثیر این محصول اپل بوده و از آن الهام گرفته است. طراحی فلزی این دستگاه به همراه قرارگیری لوگوی Mi بر روی آن یادآور سری مک بوک‌ پرو‌های اپل است.
بر اساس شایعات منتشر شده‌ی قبلی، انتظار می‌رود که لپ تاپ شیائومی نوت بوک (Xiaomi Notebook) در سه نوع مختلف از جهت نمایشگر عرضه شود. مدل‌های ۱۲٫۵ اینچی، ۱۳٫۳ اینچی و ۱۵٫۶ اینچی نسخه‌های متفاوت از این دستگاه خواهند بود. نسخه‌ی کوچک‌تر این دستگاه احتمالا اولین مدلی است که به بازار وارد خواهد شد. انتظار می‌رود که این محصول با مشخصاتی رده‌بالا و قیمت رقابتی به بازار عرضه شود.
برخلاف کمپانی هواوی که میت بوک قابل تبدیل جدید خود را با هدف ارائه به کاربران تجاری تولید کرده، شیائومی گفته است که با این لپ‌تاپ نسل جوان را مخاطب خود قرار داده است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که لپ تاپ شیائومی نوت بوک در تابستان امسال و احتمالا در حوالی ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد. هنوز هیچ تائیدیه‌ی رسمی از این کمپانی وجود ندارد؛ اما با توجه به صحبت‌های اخیر مدیر‌عامل شیائومی درباره‌ی این دستگاه، می‌توان امیدوار بود که این لپ‌تاپ در حال طی کردن مراحل ساخت خود است. استراتژی‌های شیائومی برای مطرح شدن در بازار را نمی‌توان دست کم گرفت. این کمپانی به سرعت پله‌های ترقی را طی کرده است. در آینده مسلما خبرهای بیشتری از آن به گوش خواهد رسید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا