اخبار

تصویر واقعی گوشی میزو پرو ۶ توسط مدیر این کمپانی فاش شد

گوشی میزو پرو ۶ محصول بعدی کمپانی میزو خواهد بود. چهارشنبه گذشته هجدهم فروردین ماه، کمپانی میزو گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کرد. میزو ام ۳ نوت اولین گوشی از سری‌ام نوت کمپانی میزو بوده که بدنه‌ای تمام فلزی دارد. می‌شود ام ۳ نوت تنهای گوشی این کمپانی نیست که اخیراً خودنمایی کرده میزو به تازگی با به اشتراک گذاشتن تیزری از گوشی میزو پرو ۶ (PRO 6) همچنان بازار خبرهای مربوط به این کمپانی را داغ نگه داشته است.
این کمپانی از قبل تائید کرده بود که گوشی میزو پرو ۶ دارای نمایشگر حساس به فشار فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد بود بدنه‌ای فلزی داشته و از یک پردازنده هلیو ساخت کمپانی مدیا تک بهره‌مند خواهد شد. کمپانی میزو برای یک دوره زمانی مشخص از حقوق انحصاری این تراشه برخوردار خواهد بود.
این خبر توسط مدیران کمپانی میزو در طول رویداد مدیا تک اعلام شد. اکنون تائیدیه جدیدی با به اشتراک گذاشتن تصویری توسط مدیر اجرایی این کمپانی در فضای آنلاین به‌دست آمده است.
گوشی میزو پرو 6
با نگاهی به تصویر بالا که در خبر قبلی نیز آن را مشاهده کرده بودید باید گفت شما در حال دیدن گوشی بعدی کمپانی میزو هستید این تصویر توسط هوانگ ژانگ که با نام جک وانگ نیز شناخته می‌شود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. مدیرعامل میزو با این عکس طراحی این گوشی را به رخ کشیده و حداقل نمای پشتی این گوشی را به معرض دید گذاشته است. در این تصویر دوربین عقبی این گوشی به‌وضوح مشخص است و در زیر آن سنسور گردی که فوکوس خودکار لیزری در وسط آن قرار گرفته دیده می‌شود. کلیدهای فیزیکی پاور / قفل و کلید ولوم در سمت راست این گوشی جاسازی‌شده و این احتمالاً به معنای آن است که سیم‌کارت در سمت چپ پشت این گوشی می‌نشیند.
هرچند که اندازه گوشی میزو پرو ۶ هنوز اعلام نشده است اما انتظار می‌رود نمایشگر آمولد آن از کیفیت تصویری فول اچ دی برخوردار باشد. این دستگاه از یک پردازنده ۱۰ هسته‌ای ۶۴ بیتی هلیو قدرت خواهد گرفت. دارای دکمه فیزیکی خانه (Home) در جلو بوده که سنسور اثرانگشت نیز بر آن منطبق خواهد بود. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید ۵٫۱ لالی پاپ یا اندروید ۶٫۰ مارشمالو عرضه شده و رابط کاربری Flyme  میزو بر روی آن دیده خواهد شد. میزو پرو ۶ در ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین ماه) یعنی همان زمانی که این کمپانی میزبان رویداد دیگری در چین خواهد بود، معرفی می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا