اخبار

تعرفه رومینگ همراه اول در ۶۴ اپراتور مهم جهان کاهش یافت

در آستانه سال جدید

تعرفه رومینگ همراه اول در ۶۴ اپراتور مهم جهان کاهش یافت

 

تعرفه رومینگ همراه اول در ۶۴ اپراتور مهم جهان کاهش یافت

 
در آستانه سال جدید و به مناسبت نوروز، تعرفه رومینگ بین الملل «مکالمه، پیامک و اینترنت همراه» مشترکین همراه اول در ۴۶ کشور مهم کاهش یافت.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۶، از روز سه شنبه ۱۰ اسفند ماه، تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه اولی ها در ۶۴ اپراتور مربوط به ۴۶ کشور مهم جهان کاهش یافت.
بر اساس این گزارش، در کمپین نوروز ۱۳۹۶ رومینگ همراه اول که در ادامه طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل این اپراتور ارائه شده، مکالمات دریافتی، مکالمات داخلی و مکالمه با ایران و همچنین پیامک های ارسالی شامل تخفیف شده است.
همچنین سرویس رومینگ اینترنت همراه نسل ۴(LTE)، در شش کشور اتریش، امارات متحده عربی، جمهوری آذربایجان، سنگاپور، کره جنوبی و هنگ کنگ راه اندازی شده است.
در این طرح، همراه اول با انعقاد قراردادهایی، به مشترکین خود در ۴۶ کشور از جمله آلمان، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، هلند، اتریش، بلژیک، لوکزامبورگ، مجارستان، چک، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، عراق، کویت، هندوستان، بلاروس، کرواسی، صربستان، مقدونیه، یونان، عربستان، امارات، عمان، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان، قزاقستان، سوئد، کانادا و…تخفیفات ویژه رومینگ بین الملل ارائه می دهد.
همچنین تعداد کشورهای طرف قرارداد رومینگ اعتباری اپراتور اول به ۵۶ کشور و تعداد کشورهای طرف قرارداد دیتای رومینگ به ۵۰کشور افزایش یافت.
گفتنی است، رومینگ بین الملل اپراتور اول از طریق ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲ کشور قابل استفاده است.
مشترکین همراه اول می توانند از طریق کد #۱* از صورتحساب سیم کارت های دائمی خود قبل از سفر، اطلاع یافته و با پرداخت بدهی صورتحساب خود(حتی در حالت قطع سیم کارت)، یا با افزایش موجودی (بستانکاری)، سقف اعتبار سیم کارت خود را افزایش داده و از قطع به دلیل بدهی، بویژه در هنگام استفاده از سرویس رومینگ، جلوگیری کنند.
همراه اولی ها می توانند جهت دریافت اطلاعات تعرفه ای رومینگ بین الملل، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه و یا نام کشور مورد نظر را به شماره ۸۰۷۰ پیامک کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا