اخبار

تعریف جدید آشپزی با کمک گوگل هوم

تعریف جدید آشپزی با کمک گوگل هوم

گوگل هوم

گوگل به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی را برای بلندگوی هوشمند خود به نام گوگل هوم (Google Home) ارائه کرده است که راهنمای قدم‌به‌قدم آشپزی و پختن غذاهای مختلف را به آشپزخانه کاربران خود می‌آورد. همان‌طور که می‌دانید پیروی کردن از یک دستور پخت بر روی تبلت یا تلفن همراه هوشمند چندان آسان نبوده و اکثر مواقع می‌تواند موجب کثیف شدن و البته حتی شکستن این گجت‌ها در آشپزخانه شود. به‌این‌ترتیب می‌توان این ویژگی جدید دستیار هوشمند گوگل را یک قابلیت بسیار کاربردی در نظر گرفت.

این ابزار جدید شمار دستور پخت غذاهای موجود در دستیار هوشمند گوگل را تا پنج میلیون عدد نیز افزایش می‌دهد. کاربران به‌راحتی می‌توانند با گفتن: «خب گوگل بیا با هم … غذا را درست کنیم» دستور پخت قدم‌به‌قدم غذای یاد شده را در اختیار داشته باشند و همچنین آن‌ها می‌توانند با جستجوی دستور پخت یک غذای خاص از طریق نرم‌افزار جستجوی گوگل در سیستم‌ عامل‌های iOS و اندروید دستور پخت آن را پیدا کرده و به گوگل هوم ارسال کنند.

پس‌ازاین که کاربران دستور پخت غذای یاد شده را به گوگل هوم ارسال کردند می‌توانند با گفتن جمله: «خب گوگل پختن را آغاز کن» دستور پخت قدم‌به‌قدم آن غذای ویژه را در اختیار داشته باشند. علاوه بر دستور پخت می‌توان میزان مواد اولیه را نیز از گوگل پرسید.

البته لازم به ذکر است که این دستیار هوشمند پیش‌ازاین نیز دستور پخت برخی از غذاها را در خود داشت اما به‌هیچ‌عنوان به‌اندازه وضعیت کنونی خود جامع و کامل نبود. البته لازم به ذکر است که گوگل متاسفانه این ویژگی را در حال حاضر فقط برای ایالات متحده آمریکا ارائه کرده است اما کم‌کم آن را به سراسر جهان نیز خواهد رساند. البته هنوز زمان‌بندی مورد نظر برای این کار توسط گوگل اعلام نشده است ولی می‌توان انتظار داشت که این زمان‌بندی به‌زودی توسط این شرکت به‌صورت رسانه‌ای مطرح گردد.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا